< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

..Opis bloga..=)

..Yesterday,
Love was such an easy game to play,
Now I need a place to hide away,
Oh, I believe in yesterday...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







..About me..=)

JA...fff...ma ja sam vam komplicirano derle =)...volim punoo toga...nutellu...linoladu..bilo koju cokoladu =)..volim voce...pogotovo mandarine i sipak =)..volim iskrenost i pametne i mudre ljude.aa...obozavam MAKARSKU (mada ni ona nije vise sto je nekad bila..moje utociste i odmaraliste od nekih ljudi koje sada i vidjam tamo al eto..opet draga srcu mom..moje rodno mjesto =))...volim i MOSTAR,mada je i on postao nesto bezveze...ma znate ono VOLIM MOSTAR MAKAR VAKI smijeh...obozavam crnu boju...al sve mogu podnjet samo roza ona kricava uff..na tu se jezim =) svoje nabolje prijatelje.. =)..svoje roditelje..svoju seku =) (mada se puno svadjamo..al ja nju svejedno volim.. =) )onda volim...volim vas ovde....ovaj virtualni svijet..jedna od stvari koje me drze ovde na svjetu jeste PLES..vec sam plesala 4 godine i onda sam prestala iz nekih meni jako poznatih razloga..i neznam kad plesem stvarno osjecam da ne postoji nista vise...i tako pronalazim nacin da sebe zabavim..da se opustim a i da izbacim svu mogucu i ljutnju i bol i bjes..=)volim ..ustvari obozavam ROCK sto se podrazumjeva da slusam od amo rec domaceg rocka:
*RIBLJU CORBU*
*AZRU*
*PARNI VALJAK*
*ZABRANJENO PUSENJE*
*DALEKU OBALU*
*PRLJAVO KAZALISTE*
*BIJELO DUGME*
*LETU STUKE*
*INDEXI*
*CRVENA JABUKA*
onda od stranog rocka i punka prolazi cesto kroz moje usi:
*GREEN DAY*
*RED HOT CHILLI PEPPERS*
*NIRVANA*
*AVRIL LAVIGNE (mada je mnogi smatraju pop pjevacicom ona je meni rockerica)*
*SIMPLE PLAN (al samo neke pjesme)*
*GUNS 'N' ROSES(njih ne slusam bas puno samo poneke pjesme)*
*AEROSMITH(ono sto sam rekla i za guns-e =))*
*EVANESCENCE*
aaa....onda nase stvari koje nisu ROCK al svejedno uzivam u pjesmama tih ljudi:
*GIBBONI*
*BALASEVIC*
*OLIVER*
*BRAYN ADAMS*
eto to bi u neku ruku bilo o glazbi =)..
u neku drugu ruku sam dosta vesela smijeh.. i sta ja znam...volim zivot i pokusavam da ga zivim sto bolje...sretna sam (sto god to znacilo) naucila sam uzivat i sada upravo to pokusavam..tvrdoglava sam a ponekad sam i bezobrazna (sto stvarno ne volim kod sebe)... 14 mi je godina .. 3.5.1992 godine sam rodjena tako da ocekujem 15-u jako brzo =).. sta jos..
e NE VOLIM...puno toga.kao prvo CAJKE...ne volim pokvarene ljude...one ufurane sponzoruse i glupacice.. onda... ne volim juhu i svaku mogucu vrstu povrca...ne volim ljude koji LAZU...jer...laz je nesto sto stvarno ne podnosim....sve cu podnjet al da mi lazete e to vala ne... ne volim...ucit =) al mada je to pametnorofl....i strasno mi idu na zivce ljudi koji NOSE STARKE A SLUSAJU CAJKE!!!!!...ma ne volim ja puno toga...i strasno mrzim sto je svijet postao evo ovo sta sada jeste..al svejedno ostale su neke stvari i ljudi radi kojih se isplati zivit..eto..ako se sjetim jos nesto napisem vam =)...al to bi ukratko bilo to..e pa zamislite onda koliko bi bilo da sam pisala opsirno.. rofl
Image Hosted by ImageShack.us

...Linkovi =)...

smijeh*blogovi mojih najdrazih i najoljih virtualnih prijatelja..koje vam svakako preporucujem da pogledate =)..jer su vam to moji andjeli =):*

les yeux
-Flower Power- Don't worry, be hippy...!
viper
gugo
PROdotes
u vjecnoj potrazi....
girl broken wings
shoe,mary,cipsy,marija..
minion
4 elementa
peyton
psiho
*o*techno maca*o*
close to me...
Naa...

utorak, 19.12.2006.

..helloooo =)..

hellooo =)... e vako..malo vam se javljam da vam ostavim slike =) =) =).. nemam puno da pisem..osim da sam jos bolesna no i da ipak ostajem kuci do kraja skole ..mozda samo da idem na neke kontrolne i eto to je to.. no samo da ja ozdravim pa da mogu na polnocku i da do Bozica budem ko nova =)=) ajd evo vam slike...dugoooo sam se mislila hocu li...pa evo nema veze..ipak stavim...znate kako les yeux izgleda a i kako mi hippy izgleda pa evo da i ja stavim =)..pa idemo =) =)
ee na slike ako ali AKO hocete da bolje vidite kliknite na njih =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e ovo sam vam ja u sredini sa frendicamaa =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo sam vam ovde sa prijateljicom u skoli =) =) ja sam vam ova iza ako do sada vec niste skuzili =) =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo vam je IVA =) ona vam je jedna od nas =) 4 =) ovu vam sliku imaju svi osmasi.. =) inace ne navija za dinamo =) mi smo vam za hajduk =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eee ovo vam je ovog ljeta u Makarskoj =) =) =).. Na Zabranjenom pusenju =) ova u bjelom vam je moja seka..onda sam vam ja sva u crnom..les yeux u ovoj nekoj bjeloj isaranoj majici i hippy vam je ova u crnoj majici i suknjii =) =) obozavam ovu sliku =)

e to bi bilo to.. =) vazda kukaju kako se puno slikam a sad vako kad gledam i trazim neku nidje nista..ccc =)...aj aj..necu vas vise zadrzavat..ajd...cmoxx =)



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.