kiss and say goodbye...


Puno puta sam na moru napisala pismo..post…s namjerom da kad dođem kući ga objavim…
Al čemu…
Nema svrhe…bilo je to davno..

Tako sam sada prije par minuta dovršila post koji sam namjeravala objaviti…
Ali neću…
Nije otišao u krivom smjeru, niti je napisano nešto što se ne zna…
Jednostavno…ima ono nešto zbog čega je bolje da ostane izgubljen…

Word je na mjestu..već sam zaboravila kako izgleda..
Mačići više nisu bezimeni…Rocky i Boa…
A vi si mislite zašto se on zove Rocky…mrcina mala..

Ja sam dobro…
Ma odsad sam uvijek dobro kad me netko pita…
Rekli su mi da ne znam skrivati osjećaje…uvijek sam bila za učenje novih stvari…tako da…
Učimo se novim stvarima..:)

Rekli su mi i da sam se promijenila…
Pa to je bio i cilj…zato sam i otišla…pobjegla..al opet od sebe ne možeš….
Znala sam ja to i prije, znam to i sada…

Novaca s mora imam još, za divno čudo…
Kupila sam sve što sam trebala, pa i ono što nisam…
Još je s popisa ostao mobitel, koji će, nadam se, pojeftiniti za Božić…
Puno mi dati 1700kn za njega…al što je najgore, druge ni ne gledam…ne sviđaju mi se i da ga…
Al iskreno, mislim da ću do Božića potrošiti svu lovu, tako da…mobitel bum kupil nagodinu…naughty
I tak mi baš ne treba previše…

Za Zagreb ne idem, iako je bilo planirano…nemamo gdje spavati, tako da otpada…do proljeća…a što je najžalosnije, dok sam radila, samo me misao na vikend u Zagrebu održavala na životu…
Često sam zbog tog maštanja imala napade smijeha na kasi…
Ma i tako su ljudi mislili da nisam normalna..:))

Gubim kontakt s nekim ljudima s kojima sam bila dobra…
Dobra..hm…koliko dobra kad sad nemam volje, snage ni želje da otipkam jednu poruku i odvojim sat vremena za kavu…
Jednostavno, ne da mi se praviti da imamo o čemu pričati…
Dok sam bila na moru, nitko se nije sjetio da postojim, sad sam tu pa bi ja trebala trčati kod svakoga…
Wright, nisam ja za takva sranja…
Promijenila sam se jebiga…nabolje ili nagore vrijeme će pokazati…
Uskoro mi dolaze oni koji su uvijek uz mene…i za koje ne trebam skupljati snage…palačinka party je večeras…
Navratite ako ste u blizini…njami

I btw…ovako vam izgleda postavljanje laminata pod geslom-nemam s čim-ja to ne znam-al ja to hoću i moram-
Tjedan dana jebanja da bi mi kuhinja izgledala ovako…trobojno…
Tjedan dana je to trajalo iz razloga tog što mene kao osobu koja ima tenzije prema uređenju interijera naprosto vrijeđa ovako nešto…
Al bili su jači od mene…stoga, za nekakav sklad u kući..popustila sam…
Al samo do 5 mj..kad im prvu plaću šaljem doma, da stave novi laminat, ili po mojoj želji pločice…:)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo je samo mojih ruku djelo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



02.10.2007. u 17:25 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Stižu me sjećanja...


Što su meni ove rane,
jedna više, jedna manje..
Što je to još jedan ožiljak...

kak da ne...


Blog.hr
Blog servis


ajmo, navali narode...
dobar je, kad vam kažem..:))
BiP92.forum

...*...


Pamtim smijeh, tvoje
suze, svaka riječ zakletva..
Nitko ne zna kako peče
i ledi dok ne proba..

Zapjevaj našu pjesmu
meni i tebi riječi poznate,
Čekam te na starom
mjestu, tamo gdje
ljubav počinje...

....


Kad napuste te svi,
na kraju puta tvog,
i suza zaboli,
a nemaš nikog svog..
Kad napuste te svi...

Sjetit ćeš se svega tada,
vjeruj mi...
Sjetit ćeš se ti,
da i ja postojim..

Kad život karte sve
iz ruku podijeli, i s nekim
tko zna gdje poželiš krenuti,
a nemaš nikog svog...

Sjetit ćeš se svega tada,
vjeruj mi
Sjetit ćeš se ti,
da i ja postojim...

Ja svoj život kao
da ne živim
ali tebe zbog toga da krivim
neću nikada..
Ja svoj život odavno sam dao
tebi koju jedinu sam znao
željo moga sna
Budi sretna ti, kad ne mogu ja..