11

srijeda

srpanj

2007

VRATIE NAM GUMIII GUMIIIII!!!!

Oooo da- iako je naizgled totalno off topic u odnosu na moje uobičajene postove, ukoliko se uzme u obzir sam začetak ovog bloga i Papirusija, ovo će biti posve normalno (nije da ima ikakve direktne veze sa Papirusijom).

Naime pomalo lude sumanute i umorne, Jelena i ja smo prije par dana nekako se sjetile gumi gumija. Kako- pojma nemam??? Jelana???

Nekako smo oko 1am došle na tu temu, a od tog trenutka je sve krenulo prema onome šta bi mnogi od vas nazvali ludilo. Mi bi igrale gumi gumi!! I našla sam gumu u maminoj šivačoj mašini, i napravila gumi gumi i zavezale ga mi na radijator i prvo Jelena pridržava ja kao idem igrat, a kad ono mrak. Nula. Praznina. Pa kvragu mi se skoro ničeg ne sječamo!!

Sve ove godine živjela sam u uvjerenju da je gumi gumi nešto šta živi samnom i u meni i da nije moguće da to znanje nestane tijekom godina. Znam da sam mogla preskočit vrat bez snižanca i malumaturu sa snižancem. I da sam mogla podguzice ziher bez doriranca svašta igrat, i da sam razvaljivala Prstiće i svašta. Al ničeg se nisam mogla sjetit u komadu. Staraaaašnno (Za gubitak tako važnog znanja krivim sve ove godine školovanja di su mi glavu nafilali koječime od povijesti, matematike, biologije i sličnog šta se pak prebrisalo tipovima elektrana i pokušajima da shvatim kako o kako radi ta nuklearka, šta se sve pak prebrisalo bez nekog objašnjenja..Uglavnom kriva je škola!)Ni jelena.

Ni jedne igre (ni uopće dal se to zove "igra" ili kaj?? "škola"??) ?!?

Ok znamo Matematiku. Al to je prejednostavno, one neke tricky bi htjele se sjetit! Zato vas putem bloga pozivam da me podržite u pokretu "Vratite nam Gumi gumi" . Ako znate nekaj daaaj podijelite to samnom!

I sve one vesele igrice nevezane uz gumi gumi tipa:

"Cinci linci na kamenci
troja vrata zapečata
tko je zadnji naš


(I tu mi u svakoj drugoj fali pola teksta pa bih cijenila da me nadopunite)

"Son makaron son feđo
marion marion
leo leo cin cin cin
leo leo cin cin cin
so van tu fri"


"O moni moni ma
akadema fizifa fizi fa fa fa
open ha ha ha
Uni epe epe epe
Uni cepe cepe cepe
Uni au au au
Miki mao mao mao

O moni moni ma
mama hoće da me da
mama hoće da me da
za cigana..."


(kako dalje? neko ima velke oči i nekaj??)

Eee kak bi ja igrala gumi gumi, i Trokuta, i Olimpijade- i igrat ćemo čim meni noga bude opet potpuno funkcionalna( "da da ponavljam stalno TREBAM VUKA SA ČARDAKA
!" Pozviam vas sve na Jarun il Bundek il negdje di ima trave i mjesta za roštilj pivo nogač(za dečke dok ne igraju Olimpijade sa nama) i naravno GUMIII GUMIIII!!

"Došla majka s kolodvora
a dija dija de
A šta će majka s kolodvora
dija dija de
Traži jednu kćerku
a dija dija de
A kako da se zove
A dija dija de
Nek se zove .....(slavica)
A dija dija de"


Od igrica za gumi gumi znamo dakle Matematku, trokuta, Olimpijade, Sport Billy- sve dalje je dobrodošlo da podijelite samonm i bit će arhivirano i sakupljeno na jendom mjestu- pogotovo ako neko stvaaarno ne zna kud bi od previše vremena i npr napravi animacije:D:D

PUJ PEČATIM!!!

EDIT1:

I ona:
(opet ne znam pola..)
Indijancij dobri ljudi
jedu makarone
a kad vide kauboje
pune pantelone
moj je otac kaoboj
a ja njegov sin
kupio mi laso da te zadavim

<< Arhiva >>