30

ponedjeljak

listopad

2006

Vela Draga vs. Klek

Veseli vikend, nema kaj!
Ovaj vikend bila je u planu alpinistička škola AOŽ 2 dana na Kleku. Program- penjanje dugih smjerova i slično..
četvorica veselih (NIkola, Darija, Jasmina & ja) smo izabrali pol-pol varijantu. Tj malo sebi za veselje, i malo pomoći na školi (taj dio se više ovaj put odnosio na NIkolu, zašto- objašnjenje slijedi).
Tako smo se prvo u subotu uputili prema Veloij Dragi hvatati ostatke vrućeg sunčeka. I bogme smo ga ufatili! Ne da je bilo vruće, nego je peklo!
evo fotke..
Vesela četvorka- idemoooo
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Vela draga..

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Penjali smo u navezima Darija & Nix Istočni od dna, te Jasmina & ja varijantu Istočni bez dna:)
Na vrhu..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Malo smo fotosintezirali na vrhu a onda smo se uputili na sportske..

Silaz sa tornja ili ti ga veseli abseil..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Nakon kaj je Sunce dalo otkaz i sustigao nas mrak krenuli smo natrag do auta i preka Kleku. Negdje tijekom toga NIkola se čuo sa orsatom koji je rekao da trebamo naša oba užeta furati gore na Klek da bi bilo dosta za školu. A ja lijeenaaaaa vući to gore žicam orsata da ipak to ne nosim, a on je dobar i ne inzistira.. Tako je moje uže ostalo dolje. Poslije sam shvatila da sam ga baš i mogla donjet, al dobro sad, bilo pa prošlo..
Stigli smo na vrh nekad iza 22h, taman na gotov roštilj.. Cufga koju smo donjeli je brno nestala..
U veselom društvu otišli smo i u krpe.
Idući dan D. J i ja smo više manje zujale (osim kaj sam ja malo čvoretarila i glumila voki toki liniju capek-orsat-vučinić)..

nikola fura tečajce u List..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Kako napraviti Sv. Bernarda pod mentorstvom M.Vučinića :
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Orsat the Vodja: "Ima da ga naučiš čvorove" i dodjeljivanje drugih veselih zadataka:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Zvijer Ana vodi još 2 muškarčine u smjer- ovaj put Gitara:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

I bome ih je dobro povele- svi su sretni i u jednom komadu izašli iz smjera i spustili se! Bravo carice!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Sa kleka..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Vihiiiii-ja sam mali veseli helikopter!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Sve u svemu- veseli vikend u veselom društvu!

<< Arhiva >>