03

utorak

listopad

2006

mental goodbye.. vrijeme da se krene..

upravo sam probrisala cijeli post kak sam tupava sa kojih 16 slika, i onda sam ponovo krenula stavljat i ponovo pobrisala! molim da me netko odmah upuca!

Nafplio..




Opusti se- glavu gore! uzivaj!


Pa, pa, hug hug!




Saaantoriiiniiiii




Nije uvijek teko med i mlijeko..


A ponekad su u pricu uletili prijatelji, od prijatelja, koji imaju prijatelja, koji zna moju prijateljicu..
I onda je bilo i kruha i igara kao i meda i mlijeka..


nasa meka trava..
zbog tog je travnjaka mnogo dana prospavano..
a mnogo noci probdjeno...


Zakyintos..


Elafonissis,kreta.. Kad vec jelena nece..


Secer na kraju- Vouliagmeni


mislim da sam se konacno pomirila sa cinjenicom da nisam vise tamo, i da je pitanje kada cu i da li cu (zasigurno nekad hocu) tamo opet biti..
Al ipak ukoliko se Jelena uskoro ne pokrene i ne objavi fotke koje jos fale sa zadovoljstvom cu nastavit svoju sagu objavljivanja istih:D

<< Arhiva >>