24

ponedjeljak

srpanj

2006

Grcka-intro

KAo prvo da velim-nemam internet u domu, a kako su mi drugi traineesi rekli, vrlo vjerojatno ni na poslu. Dakle, javljanje otezano.
Ovdje sam stigla nakon 2 dana i jedne neprospavane noci iz Budimpeste u petak u 2:30AM po lokalnom vremenu. Dakle ni tu noc nisam spavala, osim od 4-6 na aerodromu kad sam tak krepala da vise nisam mogla pa sam iscupala vrecu i spavala na podu aerodroma. Cim sam dosla prvi dan sam imala priliku upoznat pola ekipe, a navece su me odvukli van. Al kad kazem van, onda mislim _van_,
Prvo intro tulum u jednoj od soba, a onda oko ponoci prema plazi do klubova koji su btw udaljeni 1-2h od centra, ovisno o javnom prijevozu.
Kaos prva noc nije moglo bit bolje. Traineesi koji su tu od prije fino su me ugostili- pij kolko oces i sta oces, ma samo uzmi. to su bile rijeci.
Svicarci mi platili taxi (dominikovi -svicarska-frendovi).. Sta da vam kazem, ekipa- zaaakon.
Provod- zaaakon.
Povratak u dom- 7:30am..
SUbota- nisam isla na plazu jel sam na rubu kolapsa bila, izabrala sam chilanje saRobom i Emrom (Kanada&Turska).. Kavica itd.
Navece, ne moram ni govorit- ponovo balkon semiparty kod Bojana (Srbija)
Maren (Norveska) me pitala dal bi sa njom u Nafplio na Peloponezu u nedelju.
Unatoc jos uvijek visokom stadiju krepanosti pristajem na 3h puta tamo i nazad. I vjerujte, isplatilo se.
Jako lijepo mjesto, sa starom tvrdjavom i lepom lepom plazom, di smo se naravno malo i kupali.
Kad posudim laptop od Charlija stavim neke fotke(aka Lebanese Terrorist- tako ka zovemo:), super decko, naravno da se zakljucit od kuda, al na srecu iz krscanskog dijela tako da njegovi nisu u opasnosti, jos, a nadam se da ni nece bit... Da se nece glupi rat prosirit nego da ce prestat.. ).
Sad sam evo u IAESTE officeu i cekam da se jave mom poslodavcu da idemo prvi dan na posao..Pricam u pluralu jel je i Ivan iz LEpe nase isto juce doso i radimo za istog poslodavca.
Prvi dojmovi dakle- super sve super.
Javim se cim stignem..

<< Arhiva >>