11

nedjelja

lipanj

2006

Kamenjak adventures Part. II

Evo, nakon prilozenog filmskog uradka o mojem vozackome umijecu (na koje sam jako ponosna) koji je rezultirao kontroverznim reakcijama, stize post o ovom vikendu. Tocnije o jucerasnjem danu.
Zakvaljujuci Jurišić Family imali smo gratis voznju do Kamenjaka uz kojekakve dodatne bonuse:)
Tako smo Jelena i ja uz pojačanje, a i da napunimo za četvero prevelik auto, pozvale Capeka. Prva verzija je bila da mu partner bude Borna, al on je zavrsio negdje plutajuci na Zrmanji,te je na kraju kao četvrti igrač uletio Hrvoje. Mama i tata Jurišić su nas tako bacili do Kamenjaka. Već po dolasku je vrijeme bilo jako sumnjivo (kiša, bi i ne bi) pa je pao dogovor da do 15h imamo fore zvrcnut Jurišićeve da nas dođu spasit ukoliko dođe do proloma oblaka, a nakon toga smo prepušteni sami sebi (oni išli na vjenčanje..).
Čim smo stigli bacili smo se na obrok br1. krastavčići, pohani picek, cornyji, kolači itd (od čega na večini ponovo moramo zahvaliti mami Jurišić)..
I konačno, ajmo mi nešto i penjat po li-la vremenu. Momci su za zagrijavanje popeli neki simpatični 5b(koji sam ja uspjela topropirat tek iz druge:/ ), a ja kao prava faca "za zagrijavanje" odma u neki 5a. I hrabro sam to obavila.
Dok smo se Jela i ja borile nakon toga sa ovim 5b momci su se prebacili na jedan oduži konstantno poluprevisni 6c. I dobro im je išlo! I krenem ja u neki drugi 5a, kad ono krene i kiša! pljus pljus pa skoro prljusak. niš sišli mi dole, 14h je, vrijeme za viječanje- zvati Jurišić rescue ili ostat pa možda kisnut idućih 5h. I odluka je pala- rescue. Jelena nazove i sve dogovori, kad momčine naše shvate da su im kompleti u smjeru!?! Eee momci momci... Htjeli su naime iz idućeg pokušaja stvarno to slobodno srediti.. I niš, po pljusku capek je hrabro kreno po komplete. Prvo, pametno moje, ide on solirat sa strane. Jelena i ja napola žmirimo i psujemo mu da je lud, a sva sreća nakon kojih 8m je i njemu sinulo da to i nije najsretnije rjesenje pa se vratio i kreno bas po smjeru. on se siroče mući po skliskoj stijeni i penje, a Hrvoje kao prvaa podrška viče:
"Požuri seee!!! tata je već krenuo" :))))
Što se pokazalo kao dobra motivacija, ali i ubojica Capekovog skoro slobodnog ispenjavanja smjera po kiši:D :))
jelica i ja trkom prema dole, momčine za nama- A jurišićevi nas već na velko čekaju.
Tako smo, da ne duljim, završili u Rijeci, na chillanju.. Kiša je, naravno, ne moram ni spominjat, prestala-ah taj Murphy..
Prva postaja- Korzo- momci na jednu klupicu, mi preko puta, i slijedi obrok br. 2- picek, krastavci na salatu, vilice se vade, ekipa bulji u nas (imali smo strategiju za slučaj da nam se neko obrati- samo bi Capeka pustili da priča na švajc dojč i stvar riješena- mi turisti). I onda su krenuli povici preko Korza- "Dečkii, očete piceka? A krastavaca?" CApek stiže i njupa par krastavaca. Pa sa njihove strane "Oćete vi moja jaja?" :)))
Sljedeća postaja- pomno izabrana birtija (ili ti neki fancy bar u kojem smo odudarali od okoline samo tako)- pivce za živce..
U dobrome društvu vrijeme je tako proletilo da nismo ni skužili kolko je već sati, i Jurišićevi su došli po nas.
Slijedio je ponovo Bonus od Mame i Tate u obliku JANJETINE!!
Eeee, to je bila njupica.. Mislim da ću od sad redovito zvati mamu i tatu Jurišić na penjanje:)
Još sam u ZG dobila i fini, fini pekmez od mame Jurišić!
Eto, to je bio jedan fini i veseli izlet, malo smo se napenjali, malo podružili i fino nanjupali:)

Naša muškarčina of the day nr.1:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Jela u akciji:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Njupicaaaa:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Leteći Hrvoje:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Hip hip hurrrray- Capek:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ne dirajte moja jaja!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Planinari u akciji- spasimo izgubljene!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Stone (d) - fakat se ćuko tako zove:):
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Koke na korzu:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Muškarčina dana nr. 2 na Korzu:
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

<< Arhiva >>