24

ponedjeljak

travanj

2006

Rvacki, Rvacki, Rvacki, bez H

Eo mene nazad na lepom našem rvackom.
Kako sam si uspjela prosetat van uobicajenog polozaja i moje, dosad, zdravo rame pred kojih 4tj. dugo nisam stijene vidla.
I sad sam bila malo skepticna prema funkcionalnosti tog zlog zgloba, al eto, ispalo sve ok. KUc, kuc po drvu:)
U petak smo se malo Jela, Darija i moja velikost uputile do tunela da razgibamo prstice.
Bilo je to jedno iskustvo u koje smo se uputile sa puno iscekivanja:) Ja zbog veselih zglobova, darija zbog ne penjanja od škole, a Jelena zbog malo penjanja uopce, i ne tuneliranja stoljecima:)
Stigle mi tako tamo, i vid vraga, sve islo ok, bravo mi!
Jela je pisala vec o tome pa mozete tamo vidit. Mozda i fotke stavi, ja sam lijena:)
U ned smo u istom sastavu krenule prema Kalniku. Ja sam kao prava žena, vrlo uspješno, u roku mjesec dana zaboravila di silazim sa autoputa, pa smo smsali hitno Jagora, a potom sam imala i poteskoca sa pronalaskom jednog zločestog raskrižja. Sigurna sam da je zadnji put bilo na drugom mjestu:/
Uglavnom, stigle smo na kraju na zeljeno odrediste.
popile sokiće. uživale u predivnom danu. Isčuđavale se količini ekipe koja je izgmizala van iz svojih skrovišta upijat sunce.
Naposlijetku smo i penjale.
Laganini guštale. fakat je super dan bio. I velika hvala neznanim penjačicama koje su mi udijelile malo kreme za sunčanje- moja bijela ramena nisu poljubičastila, zahvaljujuči njima samo su malo izmutirala u crveno!
Sad sam ja bila nabrijana stavit fotke koka kako penju i sl, a jela meni samo mene samu posalje.
Dakle gledajte mene, a valjda će Jela stavit i druge slike!
bravo ja:


uslijed osvajanja ovog straaašno iscrpljujućeg i zahtjevnog smjera, umalo sam i iskrvarila.. Gledala sam smrti u oči. Ipak mojoj hrabrosti i snazi nema kraja, pa sam nenako preživjela i tu ozljedu!!Bravo ja


i opet bravo ja ovaj put na toprope(eo zakaj sam htela fotke od drugih..neam kaj ni napisat iznad fotke)

Eo,Jela stavila druge slike sam sam ja tupava pa to nisam odma skuzila al sad namjerno necu brisat onu recenicu gore

<< Arhiva >>