02

nedjelja

travanj

2006

koogla

Odma da velim da je Jelena ozivila svoj blog, i nabacila hrpu slika sa koogle.
dakle,ko sto title kaze, bili na zlatnoj koogli. opcenito, ovaj tjedan mi je bio jedan od onih, kako bi ih znalci nazvali, produktivnih.
U bliskoj proslosti pao je i zadnji ispit (il je bolje rec prodjen je??), zavrsen je i strucni studij Energetske ucinkovitosti i zastite okolisa, i to fakat zanimljivo. Bili smo u Novom marofu u posjetu jednoj firmi koja se bavi proizvodnjom kamene vune, u kako bi se to strucno hrvatski reklo "walk through auditu", nakon tog ekipe su analizirale rezultate, napravljene su prezentacije, a sve je okrunjeno dodjelom diploma i finim ruckom.
Osim toga redovito sam bila na faxu vrijedna od 9 do kasnog popodneva, a u cetvrtak sam cak zavrsila sa Anuškom na jazzanova veceri u Purgeraju. Bio je neki latino jazz, i fakat su decki fenomenalno svirali. Načagale smo se ko velike, sve sam muskulfiber imala u petak. nakon tog sam konacno vidla i taj famozni Krivi put o kojem svi pricaju, i mjesto je fakat obecavajuce.
i sad nakon poduzeg uvoda konacno stigosmo do subote i koogle.
Stvarno mi je bilo super. I opet sam se načagala ko velika, i moje tenisice radosnice su mi napravile zuljeve.
Jedina zamjerka, i to velika, je nepostojanje vode u wcima, i to doslovno uopce, nisi mogo ni ruke oprat. FUJ!

<< Arhiva >>