08

petak

srpanj

2005

redwood i slicne drangulije

Eto konacno sam dovukla svoju lijenu guzu sa sister u lab u Palo Alto pa da malo danas piskaram, mejliram, googlam i slicno tome.. Doma su kad god sam ja tamo ili laptopi okupirani sa ljudima koji stvarno nes rade, ili se meni jednostavno ne da.. Di da pocnem, hmmm.. Dakle stigoh tu proslu srijedu, i sad mi se vec cini kao da sam ovdje mjesecima, a opet kao da sam tek stigla. U sri je bilo malo ludo, zbog jetlaga sam zakljucila da moram ostat budna bar do 9 sta sta bi po nasem vremenu bilo 6am, tj bila bih budna kojih 24h.. pred kraj sam vec ko zombi bauljala, al uspjela sam u misiji, i isplatila se jel sam vec drugi dan bila vise manje skroz adaptirana.. U cet sam laganini spavala do podne, ako ne i duze i onda sam svoju lijenu guzu odvukla u setnjicu po Oaklandu, da se malo podsjetim di je sta, i tako to. Zapravo, kad kazem setnju po Oaklandu mislim na ovaj cvrljak od predgradja di jesam. U samom centru nisam nikad bila, al namjeravam. Naime Oakland je jedan od onih puf-puf gradova. Pod time mislim na ono da ak fulas cetvrt velka je vjerojatnost da ce te neko puf-puf, tj upucat, il nekaj slicno tome. S obzirom da tu nije tesko zalutat u sumnjivu cetvrt, jel ih je vise sumnjivih nego onih koje nisu, tako ja cekam da neko putuje samonom u downtown i uputi me di se smije di ne. Vidim da ce ovo bit mrcinski post ako ovako nastavim jerbo imam tolko toga za reci, pa cu probat skratit. Zapravo ako krenem ovako po danima pisat nece mi 6h bit dosta da sve napisem.. Hmm, sta da dakle kazem- e da da malo razbijem tekst sa slikicama, na ovoj prvoj su Fredo i Fenton, ogromne zvijeri, a malecka crna je Ella, koja sikce i rezi na sve i svakog. Veselo drustvance. Zakljucila sam da mi se ne da gledat moju bulju na slici pa je slika zato ovakva kakva je:D

To je moje drustvance, a osim njih tu su i homosapiensi Kokos (aka moja sister) i Dave, te cucak, coravi i gluhi, sijedi i bolesni, Jody.. Da prijedjem na vikend. U petak zove Igor i kaze da imamo problem. Naime nas cetvero treblo je ic skupa na kampiranje, al Aki je pamento skuzila da nema teorije da stanemo svi skupa u jedan mali auto, pa je prijedlog bio uzet 2 auta , il jednostavno rentat jedan veliki. Izabrana je druga varijanta. Oko ponoci Kokos i Igor su pokupili auto i auto je mraaaaak bio, ono mrcina, neka, sa grijanjem sjedala, sve teska elektronika, milijon gumbica koji imaju nejasnu svrhu i puunooo mjesta. Ipak, u subotu ujutro, kad smo se krenuli pakirat, stvari nisu stale u gepek:)) Malo smo ipak pretjerali, al kaj ces kad ti to sve treba. Na slici je Akica sa gepekom, a jos hrpetina koja nije stala je bila na zadnjem sicu i svuda po nama.

Put je bio fakat dugacak. Isli smo naime u nacionalni park Redwood koji je skroz na sjeveru Kalifornije na granici s Oregonom. Trebalo nam je kojih cca 8h ako se ne varam, a putem smo naravno tu i tamo stali. Tako smo stali i na nekoj plazi koja je super izgledala da malo papke protegnemo. Tu sam i prvi put shvatila da ona upozorenja da nikad ne okreces ledja moru, imaju smisla (opasne struje, ledena voda, morski cucki i da ne nabrajam dalje sta te moze snac ako te dofati more). Naime hodas po malte ne suhom, a trenutak nepaznje je dovoljan da te zapljusne val s ledja, uglavnom smijeh zivi.. Kad smo konacno stigli tamo prvo smo napravili satore.
Vec je kasno onda bilo i bacili smo se na rostiljanje. Alkohol na kampiranju nikako se ne preporuca ako, poput mene, imate izrazene paranoje od kukaca i mraka. Naime, desi se ono sta se meni desilo-alkohol je diuretik i onda se lepo budite usred mrkle noci i morate na wc, a to znaci 200m hodanja kroz mrkli mrak pun kukaca da bi dosli do wca, uzassssss! Prvu noc sam budila Kokos da ide samnom, a drugu sam bila hrabra i isla sama:D Drugi dan je bio hiking dan. Isli smo na super trail kroz te ogromne sekvoje, nesto nevjerojatno. Kao da si u prici. Cijela suma djeluje carobno, to ogromno drvece kroz koje prodiru zrake sunca, tlo je puno mahovina i paprati, sve je kao iz neke davne price, jednostavo carobno.

Hmm, fakat moram ovo skratit, uglavnom, taj dan smo se isli i kupat u ledenu ledenu rijeku. Ono udjes do pasa i ne osjetis noge vise, zapravo prvo osjetis jaku bol i sve te pece, a nakon nekog vremena ne osjetis nis. Zapravo opce ne znam koji nam je bio vrag da smo se tamo kupali. Navece je opet bio rostilj party, a ujutro smo se opet kupali, i mislim da je rekord u plivanju bio cca 7,4sec. Ma super je bilo! E a ljudi moji sad cu stat, jel ako ovako nastavim bit ce dugacccaaaaak post, drugi put cu dalje. Samo na znam kad, al budem nekad. Uglavnom, iz Redwooda smo se vratili drugim putem, vise kroz unutrasnjost i dijelom kroz Oregon, tako da sam mogu rec da sam i u Oregonu bila..Inace za ovaj vikend je u planu gledanje kitova, onaj iza tj ako se ne varam nekad je Yosemitee, itd.. Ma budem se javila. Evo slikica mene u ledenoj rijeci i akica i ja dok prelazimo neki potok, bilo je jezivo, kao da cemo past i namocit se, al ne kuzi se na slici, steta..


<< Arhiva >>