11

subota

lipanj

2005

šta ima lima? jedan dugački! post, naravno..

prolazi, polako, ali sigurno još jedan dan. A ubrzo će ishlapiti i ovaj vikend. Sjedim doma i skupljam celulit. Aj fala Bogu, da se dovoljno rekreiram inače, da se i to ishlapi (više, manje). U glavi mi je u ovome trenutku čitava gomila informacija, i ne znam od kuda da počnem. Zapravo, možda od četvrtka. Tu noć sam (sa sri na čet) spavala kojih bijednih, meni nikako dovoljnih, 5 sati. Izgleda da mi to nekako prelazi u naviku raditi gluposti preko tjedna. Neki deja vous. Kao da mi se to već desilo....Je. Probudila se u čet u cik zore puna elana (to je bilo nakon"sretna ko sretna kocka, srijede") i spremna na osvajanje umijetne stijene. Pokupila Suzi i Dariju i pravac Grahorova. Upadamo tamo, i smijeh. "Ček, neko stvrarno penje po ovome?!?" Ono da je bar jedna stijena vertikalna, ali neeee, sve je pod nekim čudnovatim nagibom (naravno ne u onome smjeru koji olakšava penjanje, nego obrnuto- ili ti, ko da će ti se stropoštiti cijela konstrukcija na glavu i odvesti te na vječna lovišta). Ništa, obuvam penjačice, kojih 17brojeva premale, i ne dam se smesti "pogrešno" nagnutim stijenama. Cap ruka sim, cap noga tam, i kaj sad, niš ostanem visit na mjestu. Ubrzo mi se pridruže curke, i više manje, sve 4 ostanemo visit na jednoj poziciji i ni makac. Al kako mudri ljudi kažu "repetito est mater studuiorum". I ponovo i ponovo, i ubrzo se ponosno mičem punih pol metra lijevo i desno, bwahahah, eto ti ga na! Krenem i u visinu nadobudno, al strunjače izgledaju nezahvalno male, i nisu baš tamo di bi trebale bit (ako se mene pita) i na visini od cca 1,5m paranoja i strah od visine rade svoje. Bio je to jedan vrlo radišan trening, i sreli smo još jednog kolegu MK-a i samim time sam otkrila još 3 FERofca koja se penju. Jelena je mudro izjavila: " Ferovce možeš nać il za kompjuterom, il na stijeni". Sve više i meni to tako djeluje. Stigo i učitelj, i ošli svi skupa kafenisat. Žuri juri potom do frizera. Upadan u salon i vidim ekipa bulji od mene. Mislim ono halooo! Niste nikad vidli žensku koja na -30° brije u trifrtaljkama, i sva je bijela od glave do pete u nekim mrljama, rasčupana i sa zmazanim noktima. Niš, da izbjegnem to da se po Gorici priča da se ne perem, brzo uletavam sa spikom " Joj sori Gogić. bila sam na penjanju, malko sam zmazana..". Ekipa i dalje bulji, ja odustajem..btw- nisam više plavuša, za sve koji ne znaju, vratila se nakon kojih 7 god natrag u prirodnu, i baš sam si lepa:) (nisam umišljena, samo savršena..). Juri žuri od frizera doma, pod expresni tuš, nagutam se nečeg kaj sam ubola u kuhinji, i vuhuu, natrag u ZG. Dodjem na ekonomiku da bi opsovala u sebi sve po spisku, jel mi konstrukcijski opet ne valja i ne mogu ga predat. Pokupim potpis iz ekonomike i saznam da je i trojka ko kuća pala. Odlično, jedan manje, zapravo uvjet imam, šta mi je jaaako smiješno, ali ne želim sada o tome. Luda od spoznaje da u petak ponovo moram na fax da predam glupi konstrukcijski, odlazim sa ekipicom na cugicu, pa ponovo u auto, pravac doma. Slijedi uljepšavanje, smislim savršenu kombinaciju za van, kad ono nekaj tup tup po prozoru.KIŠA!!

Pa za poludit, opet nemrem obuć roze cipele i minjak! NIš, biram radikalniju varijantu- plave cipele, traperice, krpica (ili ti ona majca kaj nema naramenicem samo na cif na leđima i gola ramena)+ sako+ baloner, da se ne smrznem jel. I ponovooo pravac ZG u piranju. Bila sam fakat skeptična prema tom izlasku, al je ispalo odlično. Svirala je ekipa iz Saxa (kindl, žak i soul sisterice), koji su mi je mrak tolko dugo dok ne sviraju svoje stvari. Načagala se, družila se sa "novoprepoznatim" ferofcima penjačima i curkama i još nešto ekipe, i bilo mi odlično, moram priznat. Saznala sam da mi bivši iz srednje razvaljuje na pravu s 5, kupi dekanove nagrade i slična sranja i ima istu curu od cca kojih 3mj nakon kaj smo prekinuli, pa bem ti miša, di ti je pamet slavo bila?!:)))) Ma šalim se, ne bi ja mogla sa njime ni uz te uvjete, al moram priznat da kad mi je u 4r prodavo spike "Ja ću bit najbolji student na pravu i bit ću sudac" , ja sam skeptično (uzimajući u ubzir dotadašnje (ne)uspjehe) kimala glavom uz "Ma, budeš srce, budeš":)) A eto ti ga na!
A jesam se raspisala, petak niš, dans niš.
Kraj
PS- upravo sam odbila vrlo primavljivu ponudu futilnih da dođem pit, jao jao, umalo da sam pristala, a elektrane bi se onda same morale položiti. e futilni da mi niste tolko daleko došla bi ja, bar na jedno pifce za žifce!

<< Arhiva >>