14

četvrtak

travanj

2005

mica mace

Bila danas kod bake, odnjela joj musaku (smatram da je to vrlo bitan podatak) i otkrila da je mama maca konačno zbilja postala mama. I naravno, desilo se ono čega sam se pribojavala. Gospođa mačor je odlučila svoje potomke dobrano sakriti. Ja sam ih fakat manijakalno tražila na tavanu, u štali, na oba štaglja. E tolko sam kopala po sijenu da su mi se doslovno svi dišni kanali zaštopali od prašine, al od mačića ni m. Niš, sad treba, kako baka veli, vrebat da vidimo kamo mama maca ide, a ujo je ionako navodno expert detektiv za mačke. Osjećam se ko neki paparazzi sa fotićem dok bauljam oko kokoši u potrazi za mačićima. Al eto barem sam otkrila jedno novo kokošje gnijezdo i to sa dva jaja! Joj moram te male beštije negdje naći da ih poslikam više! Već dva dana za redom sanjam te mačiće- prvo sam sanjala da je okotila nekih 100tinjak neidentificiranih životinja nalik na puhove. I u tom snu me nije zabrinjavalo to kaj je okotila, nego sam se samo brinula kako ću ih toliko udomiti. Noćas sam sanjala da je omacila sam dva mačića od kojih je jedan bio neki smeđi sa narančasto krem na faci, čupava dlaka, uglavnom, tavi mački ne postoje, al bio je predivan!

<< Arhiva >>