06

srijeda

travanj

2005

hmmm..


Prije sam mislila da sam super i da me svi vole, a juce sam shvatila da sam bezveze i da me niko nevoli, dovraga...
Uglavnom, ma pisem ovo sad na brzinu na blog jerbo vjerovali il ne cak i ja sam u frci. Htjedoh nes napisat jerbo svi neke dirljive stvarce pisu pa odlucih i ja citirat neke mudre ljude:

~Svatko može suosjećati s prijateljevom patnjom, ali samo profinjena duša suosjeća s prijateljevim uspjehom (Oscar Wilde)

~Kad bismo svi nekom čarolijom dobili sposobnost čitanja tuđih misli, pretpostavljam da bi prva posljedica bila to da bi se raskinula sva prijateljstva (Bertrand Russell)

~Ona svijetu nije zadavala nevolje koje se ne bi mogle spriječiti amputacijom njezinih glasnica (Lisa Alther)

Ova treća mi je posebno draga..Na slici je moja najbolja prijatejica Lea.. ona me ponekad zna jako ugristi i jako ogrebati, al to je jel me voli, naravno. Al stvarno jako grize, i onako skoči na ruku pa ugrize ko neki pitbull, il za nogu, jako..

<< Arhiva >>