25

petak

veljača

2005

nis novo..

Ovo je sasvim prikladno to..kako mjeri ultrazvučni senzor...kod motora..tj.na rotoru..eto baš prikladno..

Hmm, krenuh nadobudno kao pisati blog i sad sam skužila da zapravo opće nemam pojma kaj da pišem. No dobro, nije to toliko ni važno u ovome trenutku. Upravo sam shvatila da je naslov laž- naime imam novu majicu, dakle nije istina da ništa nije novo. I baš mi je lijepa. Danas sam se probudila u onih, meni svojstvenih, pola dva. To i ne bi bilo uopće zanimljivo i čudno da nisam juče otišla spavati oko ponoći, šta bi značilo da sam total odčorila kojih 13 i pol sati. Mora da je stvarno bila hitna nadoknada sna, jer ipak sam se 2 dana za redom budila u cik zore, tj. oko 10. Jeza me hvata od nadolazećeg tjedna koji sa sobom donosi i buđenje u cik zore. Al, poznajući sebe, neću dugo imati taj problem. Mala digresija- snijeg je prestao padati! Šmrc, šmrc! Ja baš volim kad je sve lepo belo.. Kad sam već kod snijega, opet niš od skijanja. Prekjučer me zvao J. i baš sam bila hepi da konačno idem bar jedan dan na vrh Zg-a, ako niš drugo, i sve se mi lijepo zdogovorili. Kad ono, šipak! Ne radi im žica na crvenom spustu, ostala samo opcija ić navlačit se po bijelom, al nekako mi to baš ne zvuči primamljivo, a da i ne spominjem da su mi sidra posve zastrašujuća! Nije mi suđeno očito..Al, nada umire zadnja, baš kao i kad je u pitanju dal ću ovo ljeto zapalit na neki čudni kontinent il ne. Eto dosta sam gluposti nabaljezgala za sad..Pa pa!

<< Arhiva >>