23

srijeda

veljača

2005

Odi muho vragu!!

Kokoš hrani puo puo kokoši!!

8.1.1992

Danas sam se probudila u 9 pola 10. Bila sam jako ljuta i spopadali su me napadaji. Dobro na sreću me i to popustilo. Otišla sam gledati televiziju. Gledala sam dosta dugo a onda sam išla napisati priču Čarobno Vrhnje. Kada sam to napisala Koko mi je rekla da više ne mogu ništa raditi na kompjuteru jer je ona išla raditi nekaj za školu. I zato sam ja onda priču Knjiga na poklon morala napisati na običan papir. Pustila sam Franca da leti. Ubrzo je došao tata. Mama je došla u 3 sat. Kada je mama ulazila Franjo je skoro pobjegao van. No spriječili smo ga. Koko je dovršila s kompjuterom pa sam ja išla isprintati i napisati svoju priču. Skoro sam ju dovršila a mama je rekla da idem na ručak. Ja sam ju zamolila da dovršim priču. Kad sam ju napisala išla sam ručati. Za ručak smo imali nekakvu juhu od mrkve koju ja ne volim. Poslije ručka sam sjela i uključila video da gledam Batmana i Malaviziju. Tata je poslije išao igrati kompjuter. A ja sam šizila jer je tata došao čak do desetog nivoa. Poslije tate igrala je Koko. Ona je oborila svoj rekord došla je do drugog nivoa. A i ja sam oborila svoj skoro sam završila treći nivo. Otišla sam u dnevnu sobu.


ČAROBNO VRHNJE

Bila jedna stara i siromašna žena koja je imala petero djece. Najstariji dječak koji se zvao Joško bi išao svakim danom na tržnicu prodati par jaja i kupiti vrhnja.
Prije nego bi stigao kući probao bi vrhnje i pomislio: "KAKO BI HTIO DA IMAMO VELIKU KUĆU I PUNO ŽIVOTINJA". I vrati se Joško i nađe pred sobom veliku kuću i puno domaćih životinja. Cijela se obitelj nije mogla nadiviti i načuditi.
I tako Jošku padne napamet da je to možda to vrhnje čarobno. No njegova braća granu u smijeh. Majka je onda rekla: "IDEMO BAŠ PROBATI". I tako majka proba vrhnje i zamisli si da joj se u ruci stvori 10 zlatnika. I to se je desilo. Joškova braća se nije mogla načuditi. No na bočici s vrhnjem ukaže se broj 1 i ispod njega piše samo još jedan put. I tako majka zamisli i posljednju želju. Zamislila je da postanu jako bogati. I to se je desilo. Pošto je Joškova mama bila jako darežljiva svakom je siromahu dala po 10 zlatnika.
I tako nakon par godina Joško se oženio mladom i lijepom djevojkom. Ubrzo se oženila i njgova braća, no najmlađi brat je osto neženja.
I tako su oni svako sa svojom ženom, svako sa svojom djecom živio sretno do kraja života.
A i najmlađi brat je sretno živio sa svojom majkom do kraja života.


Napomena: Sve pravopisne i gramatičke pogreške zadržane su namjerno radi autentičnosti sa izvornim tekstovima

<< Arhiva >>