18

petak

veljača

2005

I još malo..

Eto moje nadasve brojno čitateljstvo inzistira na još uzbudljive literature, a ja naravno kao pravi urednih ispunjavam takove zahtijeve. P eto i malo ratnih i inih sjećanja..

6.7.1995 Nedjelja

Danas su naši vratili Petrinju, Kostanjicu, Slunj i ostala sela oko tih mjesta. Još malo i- gotovo! Upravo sam čula vratili su Bratiškovce. Naši su se spojili s 5. korpusom BiH i HVOom na mostu preko Korane. Bihać konačno više nije pod opsadom. I dalje ništa ne znamo o Darku. Tata je danas u Buševcu od Vintera saznao da su naši piloti bili tak dobro izvježbani da niko nije poginuo. Letjeli su tako nisko da je jednom puklo krilo, ali radari ih nisu uhvatili, čak ni oni od UNPROFORa -po kojem pljujem. E, da, vratili su Obrovac, Buniće, Udbine. Joj,jo,joj. Pa to se prebrzo odvija. Moja mali mozake ne može to pratiti. Joj, vratili smo i Krbavsko Polje, Drniš..Mi smo najbolji! Neda mi se više nabrajati, sutra će biti još više.
Za dom spremni! Uvijek i sada!

19.9.1996. Izvještaj o maturalcu

Rano ujutro krećemo na put. Došla sam u autobus među prvima, a Mirić je sjeo iza mene. Taman smo se smjestili i kad sam mislila da će nam na putu biti super jer su Ljiggy i Mac sjeli iza nas oni odu u drugi bus gdje su se ludo zabavljali jer je pola busa bilo prazno. Šizila sam skoro cijelim putem. Konačno smo došli. Čekamo pred recepcijom i naravno svi su se razredi već smjestili, samo naš ne. Mi smo zadnji kao i obično. Kad sam ušla u sobu pukla sam od smijeha. Kupaonica bez svijetla, šugavi kreveti, zid bez kreča, mrcinski pauk na zidu, žohari..No tek kad me Mac pozvao da vidim njegovu sobu shvatila sam koliko sreće smo imali (iako se na kraju ispostavilo da uopće nisam bila u našoj sobi). Njihova je soba + ovo sve, i užasno zaudarala. Da krepaš. Svi smo se na brzinu obukli i otišli na plažu. Voda je bila ledena, no koga briga za to. Večera je bila koma pa smo Lana, Vlatka, Maja i ja otišle na pizzu. Zakasnile smo na dogovoreni sastanak s raskom pune 3 min pa se derala na nas ko luda. Krenuli smo u disco. Svi dečki za šankom pili pivu pa sam im odlučila pomoći. Malo po malo sam si preveč popila. Ne sjećam se baš točno kaj se desilo nakon tog, ali znam da je Mac bio blijed ko smrt i pijan, Bula nije mogao ni hodati.. Tu noć nas je u sobi "spavalo" malo više. Na dva kreveta ležalo nas je 6 (Đevo, ja, Vlatka, Mirić, Lana, Magdalena)..Kad su Đevo i Mirić i još neki dečki koji su bili tamo otišli ponadala sam se spavanju, ali niš od toga. Lana i Vlatka su skrenule. Već oko 6 ujutro svi smo bili vani i čekali doručak. Nakon doručka razgledavanje Solane i Paga. Jako "zanimljivo". Naručali smo se, neki su se i okupali, a onda su nas odveli na kupanje na Zrče. Nisam se niti pravo okupala jer je voda bila ledena. Lana, Mirić i ja smo otišli na drugi dio plaže nešta popiti, i tak sam provela ostatak vremena-u bircu. Večera je ponovo fuj. Danas sam u disco obukla haljinu i Glorija me našminkala. U discu je bilo ubitačno dosadno pa sam se sa Vlastom vratila u hotel. Ušli smo u Macovu i Mirićevu sobu. Vlasta se opet vratila u disco, a ja sam ostala dole s Kreletom, Panom, Ljiggijem i Macom. Otišli smo na pizzu i kad smo se vratili raska nas je napala sa pitanjima gdje smo bili, a svatko joj je rekao svoju priču. Ovu noć sam si prespavala 2-3h. Razgledavanje Zadra, Mirić se u busu zrigo jer se bio napušio na prazan želudac. U Zadru smo se glupirali, a cijelo vrijeme raska je šizila. Popila sam si jedan kivi-tonik. Svi smo si glave ofarbali sa sprejevima, ludnica. To popodne smo otišli u grad. Ja, Vlatka, Lana i neki dečki. Došvercali smo cijelu tonu pive koja je bila namijenjena za tulumarku te noći. Tu noć je fakat bila tulumarka. Miki je bio mrtav pijan s njim ću početi jer nam je on pomogao trijezniti Magdalenu koja je bila totalno pijana. Kad ju je Lana G. ošamarila ona je samo rekla "Tata, kao tata". To je bila provala maturalca. Tu noć je trebala niti kao živa muzika u restoranu, ali to je bio čisti šit..



<< Arhiva >>