18.06.2010., petak

BABSBERRY: gotovo u posljednji čas



fairytales467


Kroz zaboravljeno vrijeme


Kroz zaboravljeno vrijeme što juri kao propuh što iz svemira me guši, tražim zadnjim snagama svojih misli još jedan pogled topline u ovom svijetu ludom. Prelazim pogledom preko kišnih kapi na svom prašnjavom prozoru. Sve oko mene obavila je magla sivila i praznine, a ja... ja čekam. Čekam jutro da dođeš i unese mi svježinu u snove, razbiješ sivilo mojih misli. Melankolija jer nisi tu uvlači se u svaku poru moje kože i ludim jer me veseli tvoj zvonki glas, a lica ti ne vidim osim ako oči ne zatvorim.

I sad sjedim sama u kutu ovih praznih zidova i čekam. Nema kiše na prašnjavim prozorima, nema sivila u mojim mislima, samo tišina, odsjaj svijeće i miris koji me nosi... lagano treperim. Osluškujem, svake sekunde ćeš doći. Tu si, tiho kucaš na moja vrata. Srce sve brže i brže kuca. Tu si. Otvaram vrata, smiješiš mi se slatko. Grliš me! U meni sve ludi od sreće i želim, želim iskočiti iz sebe. Grlim te kao da vječnost je nestala u treptaju jednom dok izgaram od strasti za poljupcem jednim. Ljubim te polako, tvoje usne mirisne kao vrele višnje oduzimaju mi dah. Spuštaš cjelov na moje rame, topim se pod tvojim toplim dahom. Osjećam kako treseš se. Osjećam kako srce ludo skače ispod tvoje košulje. Žurio si i sad smješkam se neodoljivom samo, tebi znanom žudnjom koja otkriva kako želim svaki djelić tvoga tijela. Shvatio si da znam da si žurio, da žurio si k meni u moje naručje. Stišćeš me sve više i više uz sebe. Privijaš moje tijelo uz svoje. Osjećam se kao da ti na dlan stanem, dršćem od slabosti na tvoje poglede. Gledaš me kao da od stakla sam i zima me hvata od tog pogleda... kao da gola sam pred cijelim svijetom. Ništa ti ne mogu sakriti. Znaš svaki kutak mojih misli, svaki kutak moje prošlosti, svaki kutak mog tijela, svaki ožiljak mog srca. Sve zacijelio si svojim usnama.

Mirišeš mi kosu koju prala sam tvojim šamponom, mirišeš tijelo koje miriše po tebi i smiješ se jer znaš da to radim samo kad ne mogu bez tebe ni korak dalje. U očima ti vidim kako u mislima gledaš pohotno kako prstima prelazim po svojim čvrstim bedrima i mekim njedrima. Prstima ispreplićeš se oko kopče na mojoj košulji, u jednom laganom potezu ona klizi s moje kože obasjane sunčevim zrakama u suton. Pričaš mi o maslinama i ružinim laticama. Dodiruješ me lagano kao da sam od čokoladnog porculana, kao da bojiš se ne ozlijediti svojim snažnim rukama krhko preplanulo tijelo moje duše. Smješkam se i sad vise ne mogu, ne mogu igrati tu igru. Previše si mi nedostajao da prepuštam se romantici. Nesputana, golih grudiju stišćem se uz tebe i darivam te poljupcima jer duljina vječnosti me vezivala konopima tišina. Počinjem lagano, zatim malo jače i polako postajem gotovo gruba da pokažem ti kako nisam porculanska lutka. Naslanjam te na zid i vođena strašću gubim razum. Više ne vidim ništa osim tvog putenog tijela. Jednim potezom oslobađam te i puštaš jedan kratak uzdah olakšanja. Spuštam se na koljena i ljubim svaki dio tvog uzavrelog i mokrog tijela. Gledaš me kako pohotno približavam se do zadnje točke usijanja, uzdišeš sporo i teško. Kao da sparina guši te svojim teškim notama tihog predvečerja. Primaš me za bradu i privlačiš k sebi. Oslobađaš moje tijelo zadnjih lanaca sputanosti i daješ mi da dišem punim plućima u tvom naručju. Podižeš me i nosiš na meku postelju satkanu od srebrenih niti mjesečine što polako približava se. Spustaš me nježno kao da sam leptir zadnjeg proljetnog sunca i dodiruješ pupoljke svojim usnama. Miluješ svaki kutak mog tijela vršcima svojih prstiju kao da tražiš novi drhtaj, novi uzdah. Poigravaš se mojim umom ljubeći me tiho po oblinama dok prstima tražiš točku s koje ćemo zajedno uroniti u more beskrajnih užitaka. Uzimaš me nježno, strastveno i polako postajemo jedno. Ispreplićeš prste po mom uzavrelom tijelu, kao pauk radiš mrežu dodira i vodiš me, vodiš do zvijezda dalekog beskraja. Spojeni u igri ljuljanja, radosni kao prvi vjesnici ranog proljeća, udišemo note naših mokrih tijela. Osluškujem zvukove tvoje sreće kako spuštaju se niz moja bedra i postaje mi sve toplije i toplije.

Njišeš se u mom krilu, nježno i slatko. Puštam ti da uranjaš u moje tijelo onako kako sanjaš noćima kad tražiš me pored sebe u svojoj postelji. Puštam se tebi. Tvoja sam...


- 23:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

KNJIŽEVNI NATJEČAJ ZA BLOGERSKU EROTSKU PRIČU CASANOVAFEST 2010.

Linkovi