17.06.2010., četvrtak

NO MOON: zamjena uloga




maremoresea



Prvi dim


Poznajemo se jako dobro, iako tek na daljinu. Znam njegove misli, pohotne i nježne istovremeno. Oboje već danima vrtimo scenarij našeg budućeg, iščekivanog susreta. Seksa. Zadovoljenja požude. Jebačine. Svega, samo ne 'vođenja ljubavi'. Od toga imam tek migrene i uzaludnu žudnju, koja se ne da zadovoljiti.

Čekam ga na ulazu iznajmljenog stana. Prilazi sigurnim korakom, uz simpatiju u osmijehu i ogoljenu požudu u pogledu. Spuštenog garda, voljno isključene samoobrane od finoće, društvenih normi, kurtoazije. Oboje igramo otvorenih karata. Treperenje koje osjećam, dok čekam da mi konačno priđe, na trenutke je neizdrživo.

Grli me prijateljski, ovlaš ljubi u obraz, a ja mu prstima dotaknem vrat i kosu. Zadrhtao je. Ili sam to bila ja? U stanu sjedimo na širokom krevetu, podvijenih nogu i širom raskriljenih očekivanja. Kako si putovao, pitam i palim žižu. Uvučem dim i dugo, dugo držim dah. Čekam poznato razlijevanje topline u stomaku, treperenje osjetila i osjećaj da lagano klizim autom u leru niz blagu padinu. Noge mi još nisu od gume, ali staza je poznata i njome već koračam.

Konačno ispuhnem dim, njemu ravno u lice, tako blizu mojemu. Izazivam ga bez riječi, tek pokretom ruke nudim da povuče dim. Pomalo nespretno uvlači, suzdržava se da ne zakašlje. Glumi da je već probao maru, ali ja znam bolje.

Možda s travom i nema iskustva, ali ruke su mu vješte. Grli me bez početnog stida, ne petlja s kopčom grudnjaka. Grudi mi još nije dotaknuo, a već mu, unaprijed, osjećam prste na bradavicama.

Zadrži dah najviše što možeš, šapćem mu u vrat. Draškam ga prstima, kosom i sitno ljubim u kutove usana. Pune su, lijepo oblikovane. Strastvene. Donjom usnicom klizi mi po resici uha, vratu i ključnoj kosti. Odmah ispod grla pronalazi mi prvu sunovrat-točku od koje drhtim.

Dobro je, dobar je. Ne glumi opijenost travom, ali moralne su kočnice već otplovile u maglici prvog dima. Reski miris konoplje i naš dah miješaju se i lebde nad krevetom.

Vidim mu u očima želju da me zadovolji. Želja je dobar početak, šapćem mu u uho i ovlaš ga ljubim, nosa zabodenog u njegovu kosu. Duža je od moje i razmišljam kako su nam otpočetka uloge zamijenjene: ja sam lovac, a on - muškarac - moja lovina. Sklanjam mu kosu i zubima dodirujem vrat, dok je moj izložen njegovim ustima i oštroj bradi, kosi koja me škaklja i uzbuđuje.

Između dimova ispitujemo se jezicima, prstima. Ugrizima. Stavlja svoj dlan iza mojeg desnog uha i privlači me u zagrljaj. U neočekivano glatke grudi i stomak. Kad pokušam ustima skliznuti niže, zaustavlja me, draži nepotrebnim čekanjem.

Cigareta je konačno popušena, a naše ruke slobodne. Dok ga svlačim, on drži šaku u procjepu mojih nogu. Guram ga na leđa i govorim da bude miran. Pasivan. Nadam se da me neće poslušati.

Više nema preludija od nježnih, sitnih poljubaca. Gladno i nestrpljivo grabim ustima njegova, spuštam se polako prema njegovim preponama. Povremeno mu gledam facu, a ruke mi vrludaju njegovim tijelom, od bradavica do lica i natrag. Oblizuje suhe usnice. Ta slika ima neizdrživo lascivnu notu, pa konačno prekidam naš pogled od rastaljenog željeza. Nijedno od nas više ne može čekati. Rastvaram mu koljena i nadvijam se nad njega.



- 10:34 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

KNJIŽEVNI NATJEČAJ ZA BLOGERSKU EROTSKU PRIČU CASANOVAFEST 2010.

Linkovi