Sjedeći mirno, ne radeći ništa. Proljeće dolazi, trava raste sama po sebi.

četvrtak, 17.08.2017.

Riječi Lao tsea




Lao_tse










Isključena pamet i nema strepnji !
Ljudi su uopće tako sretni, kao da idu na gozbu,
Ili kao da se penju na kulu u proljeće.
Samo sam ja miran i ne dajem znaka od sebe,
Kao beba koja još ne zna da se osmjehuje;
Napušten kao da nemam dom u koji bih otišao.
Drugi imaju i više nego dovoljno,
I jedino ja kao da sam u oskudici.
Možda je moj um, um budale...
Običan narod je pametan,
I jedino sam ja, izgleda glup.
Običan puk dobro uočava razlike,
Izgleda da sam samo ja neosjetljiv za to.
Ja sam zanemaren kao beznačajan;
Lutam, kao da za ništa nisam vezan.
Ljudi uglavnom imaju što da rade,
I jedini sam ja, izgleda, nepraktičan i trapav,
Samo se razlikujem od drugih,
Ali ja držim vrijednijim što tražim potporu od Majke (koja je Tao)









Oznake: Lao tse

- 13:57 - Komento o nokoshite kudasai (5) - Isprintaj ako želiš - #