četvrtak, 23.03.2017.

PROBLEMI

Svatko od nas se susreće sa problemima u svakodnevnom životu, a iste rješava kako najbolje zna ili ne zna. Pod ovim ne zna podrazumijevam da je ponekad lakše kukati na svojom ''sudbinom'' i uhvatiti se u koštac sa problemima. Neki ljudi bježe od problema i stvarno možemo prijeći bezbroj kilometara, ali od problema pobjeći ne možemo. Ponekad je najbolje problem poistovjetiti sa flasterom, brzo ga skinuti da boli jako, ali kratko. Možda sam u krivu pa postoje ljudi koji su uspjeli riješiti probleme bježeći od istih. Meni to nikad nije uspjelo. Doduše, nisam se baš ni trudila bježati, jer je moje uvjerenje da će se sve riješiti ako zasučem rukave i problemu opalim jedan direkt, aperkat ili kroše. Nema labavo sa problemom. Pozitivnim načinom razmišljanja polako su je bilo i sve manje problema. Na probleme sam počela drugačije gledati, bez nervoze i panike. Smireno i trezveno pokušavam riješiti naizgled bezizlaznu situaciju. Kako se nositi sa bolesti, sebe ili svojih voljenih? Kako se nositi sa zlostavljanjem u partnerskim odnosima, na poslu ? Kako se nositi sa siromaštvom? Ima li uopće smisla misliti pozitivno u tim trenucima? Apsolutno da. Netko sam tko se uvijek okreće pozitivnom razmišljanju i da se trebam nositi sa spomenutim problemima, tražila bih pogled s vedrije strane. Sve, ali baš sve se događa s razlogom i za naše najveće dobro. Naravno da se ne moraju svi složiti sa ovom tvrdnjom, ali eto, ja tvrdim da je to tako i to iz dosadašnjeg iskustva. U zadnje vrijeme umjesto problema često čujem riječ ''kontrast'' i moram priznati da ima smisla. Ponekad ne možemo utjecati na neke događaje koji izazivaju probleme, ali uvijek možemo utjecati na našu reakcijuna iste. Ako tako gledamo, dolazimo do zaključka da nema loših dana. Dan je onakav kakvog ga mi obilježimo. Prije sam znala govoriti ''ajme koji užasan dan, samo da što prije završi''.Danas to ne govorim i zahvalna sam sa svaki dan pa i onaj koji mi je donio probleme, jer znam da imam slobodu izbora i mogućnost riješiti životne izazove. Netko pokuša i vidi da ne ide pa se opet vrati kukanju. Možda sam previše kritična, ali taj netko se očito nije dovoljno trudio, jer se ne odustaje na preprekama. Nitko ne kaže da će biti lako, ali treba dati baš sve od sebe, ne se predati i posustati, jer iskreno vjerujem da je isključivo dobro uvijek pred nama.

- 09:37 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2017  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2017 (7)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (4)

Opis bloga

Linkovi