ponedjeljak, 06.03.2017.

BITI U MIRU ILI U PRAVU

Pogađa li vas nepravda ? Da li vam smeta kada netko ne uvažava vaše mišljenje, iako ste u pravu, a ta osoba u krivu? Been there done that. Da ne bude zabune, nepravda me i dalje pogađa, ali u znatno manjoj mjeri nego prije. Obzirom da su mi se često ponavljale situacije u kojoj bi me ''boljela nepravda'' odlučila sam se educirati po tom pitanju. U čemu je problem? Da li je u meni ili u onom drugom koji ''ne shvaća''? Došla sam do zaključka da je problem u meni i da sam isključivo ja odgovorna (ne kriva, nego odgovorna) za ono što mi se događa. Nedavno sam pročitala divnu rečenicu koju je napisao Bruno Šimleša '' Ne možeš onome tko ne shvaća objasniti da ne shvaća''. Ana Bučević pak kaže '' Svatko ima svoju realnost''. Obje rečenice potpuno razumijem, a posebno ovu drugu. Kad sam je potpuno razumjela onda mi je postalo puno toga jasnije. Svi smo u pravu u svojoj realnosti ili u svom svijetu i nema smisla uvjeravati osobu različitog razmišljanja da smo mi u pravu, jer u tome nećemo uspjeti. Zato više ne govorim onu rečenicu koju sam često ponavljala ''on/ona nije realan/na''. Naravno da je realan, svi smo realni, jer svi smo u svojoj realnosti u pravu. Kad nas netko iznervira nije to te osobe nego do nas što smo dozvolili da nas se isprovocira. Lako reći, ajde ti to učini kad te netko vrijeđa. Netko tko ima potrebu za vrijeđanjem i izdizanjem iznad drugih je duboko ranjena osoba koja je postala takva, jer joj je takav obrazac ponašanja obrambeni mehanizam. Ne opravdavam nikog, susrećem se često s takvim ljudima koji vole blatiti druge da bi sebe izdigli i taman kad pomislim da ću ući s njima u raspravu odustanem. Zašto? Zašto ne budem asertivnija kako sam znala prije biti? Zato jer sam shvatila da potrošim jako puno energije boreći se za svoja prava, a osoba jednostavno ne čuje što joj govorim, odnosno čuje što želi čuti pa bih se opet našla na početku. Onda sam shvatila da je za moju dušu biti bolje u miru, nego u pravu. Ne, to nije guranje problema ispod tepiha i linija manjeg otpora, to je jedini modus operandi sa takvim ljudima, barem govoreći iz mog iskustva.

- 09:05 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2017  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2017 (7)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (2)
Prosinac 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Prosinac 2015 (2)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (4)

Opis bloga

Linkovi