Image hosted by Photobucket.com

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Image hosted by Photobucket.com

Misao tjedna:

"Grešku koju vidimo u drugima, može biti odraz naše vlastite greške."


Ovaj blog je moje putovanje prema cjelovitosti, kojem se možete pridružiti i Vi! Kako bude rastao ovaj blog, i ja ću rasti s njim. Vjerujem da ćete i vi pronaći ponešto ispunjavajuće za svoja srca i inspirativno za vaš um. Svaku slijedeću riječ doživite posebno. Te riječi čine samo neke od mojih odgovora koje sam nalazio u onim trenutcima kada sam se pitao «zašto?». Kao što se i vi često pitate isto, tražeći odgovore na brojne probleme koji vas sustižu. «Svaki problem u ruci ima poklon za vas». to ćete shvatiti ako se s problemima suočite. Svako ima teških trenutaka koje su posljedica vremena u kojem živimo, vremena kojeg smo i mi dio. No, s teškoćama se treba suočiti

Ja sam mnoge odgovore pronašao sam, mnoge odgovore još tražim... Vjerujem da mi možete pomoći da ih pronađem... odgovore nije teško naći, ako se postave prava pitanja...

OVO BIH PODIJELIO S VAMA:
- Sreća je stvar trenutka, a radost je stanje.

- Ljubav je jedina stvar koja se množi kada se dijeli. Ako ju neznam davati, neću je ni znati primati.
- Ljubav nepoznaje ni uvijet ni rok.

- Ako sam sam sebi najveći neprijatelj, onda mi nitko drugi nemože biti prijatelj.

- Nitko me nemože poniziti bez moje dozvole.

- Postoji dva izbora, suočiti se s problemima ili propasti. Nije bitno ono što mi se dogodilo, već način na koji se s tim nosim.

- Ja sam ono što sam želio biti. Postati ću ono što želim. Samo ako želim.

- Samim time što sam zdrav, već imam sve što mi treba da bi postigao uspijeh.

- Motivacija je pitanje uspijeha, uspijeh je stvar ponavljanja.

- Slobodan sam samo ako mogu reći istinu i nositi se s njom.

- Nemogu se stidjeti ako sam drugačiji, to nemože biti ničiji problem.

- Ja nemam idola jer si neželim postavljati granice.

- Skinuti ću osmijeh s lica ako sam tužan. Imam pravo pokazivati svoje emocije.

- Nebojim se boli, ona je škola moje duše.

- Svoje snove ću ostvariti tek ako prestanem sanjati i počnem djelovati.

- Ako želim biti bolji onda je danas pravi trenutak da postanem bolji.


- Svaki čovjek ima barem četiri vrline. Iskoristite ih u svakom mogućem trenutku i ne izbjegavajte rečenice «Ja znam...»!
- Znate li uopće nekoga tko je savršen? Ne vjerujem! Nije ni čudo jer nitko nije savršen. Samokritičnost nije loša, ali u malim dozama.
- Za sve postoji riješenje. Nemojte svoju snagu koristiti na traženje razloga protiv svoje odluke. Pokušajte razmišljati samo o pozitivnim riješenjima. I nezaboravite – čaša je uvijek polupuna!
- Naučite se pohvaliti, pa i naglas! Vremenom samohvala izrasta u samopouzdanje, a to je ono što čovijeka čini jačim, a i ljudi će vas više poštovati. Naravno, kao i u svemu i kod samohvale treba znati mjeru.
- Prihvatite poraze kao normalan dio života.
- Ne razmišljajte o prošlosti, pogotovo ne o njezinim lošim dijelovima!
- Prepoznajte sretne trenutke vašeg života, ma koliko oni maleni bili. Zaustavite se minutu i potpuno uživajte u njima - ali sami!

* * *

TEMELJNI ZAKON ŽIVOTA JE RADOST,
MISLI NA USPJEH I BITI ĆES USPJEŠAN!

MISLI NA SREĆU I BITI ĆES SRETAN,
MISLI NA ZDRAVLJE I BITI ĆEŠ ZDRAV!

TVOJ ŽIVOT JE PRODUKT TVOJIH MISLI,
MISLI IMAJU SNAGU OSTVARIVANJA!

* * *

moj e-mail je:
realemail@realemail.net


Image hosted by Photobucket.com

Misli tijedna (arhiva)

Kolovoz 2005:
"Dječja ljubav: volim te, jer sam voljeno. Nezrela ljubav: volim te, jer te želim. Zrela ljubav: želim te, jer te volim."
* * *
"Ljubiš li duboko samo jedno biće, činiti će ti se da su i sva ostala vrijedna ljubavi."
* * *

Rujan 2005:
"Najveća sreća u životu je uvjerenost da smo voljeni - voljeni zbog toga kakvi jesmo ili još više, usprkos tome kakvi jesmo."
* * *
"Jedina prava pogreška je ona iz koje ništa ne naučimo."
* * *
"Iako putujemo svijetom da nađemo ljepotu, moramo je nositi sa sobom ili je nećemo naći."

Listopad 2005:
"Tvoj život postaje bolji samo kada ti postaješ bolji."

Studeni 2005:

10.11.2005., četvrtak

KRUH I MASLAC

PEKAR u selu je kupovao maslac od obližnjeg seljaka. Jednog je dana izvagao količinu kupljenja maslaca i ustanovio da je seljak smanjio količinu kupljena maslaca i ustanovio da je seljak smanjio količinu maslaca iako mu je zaračunao istu cijenu. I tako je pekar optužio seljaka za prijevaru.

Na sudu je sudac upitao seljaka:
"- Imate li provjerenu vagu i utege?"
"- Nemam", odgovorio je seljak
"- Pa kako onda mjerite količinu maslaca kojeg prodajete?"
Seljak je odgovorio: "Kad je pekar počeo od mene kupovati maslac smatrao sam da bih trebao od njega kupovati kruh. Počeo sam koristiti njegov kruh od pola kilograma kao uteg za moju vagu, kad sam vagao maslac. Ako je težina mojeg maslaca manja, onda je tomu kriv pekar."

Matej 7:2; Jer kako budete sudili, onako će se i vama suditi, kako budete mjerili, onako će se i vama mjeriti.

p.s. Pročitajte misao tjedna. :)