SAI BABA PORUČUJE - Knjiga 5

27.11.2016.





Korak po Korak sa Učiteljem – GOSPOD SATHYA SAI BABA
govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA knjiga 5



"Čini Mi se da nema kraja zahtjevima Mojih poklonika za ovim, onim i svime s čime im se susretnu oči. Iako sam Bog, i mogu sve, Ja nisam ovdje da ispunjavam vaše svjetovne želje. Rekao sam vam to mnogo puta, ali vi Me ne slušate. Molim vas, nemojte Me više pitati da ispunjavam vaše svjetovne želje, ako ste u potrazi za Samoostvarenjem sa Mnom.

Vaše molitve su Mi važne. Većina vas ne zna kako Mi se treba pravilno moliti ili što bi me pitali. Reći ću vam kako to trebate učiniti. Prva stvar koju trebate znati je ta, da ne postoji ništa što Mi možete reći a da ja to već ne znam, tako da zaista uopće nemate potrebe moliti Mi se. Mnogi Moji poklonici znaju to, tako da se oni Meni uopće ne mole ni za što. Oni razgovaraju sa Mnom u srcu gdje je sve znano."




"Još vam jednu stvar želim reći, a ta je da vam je potrebno vrlo malo materijalnih stvari kada ste iskreno krenuli na put realizacije Samoostvarenja. Mnogi od vas trebaju se riješiti svih suvišnih prtljaga koju nosite jer vas ona vuče prema dolje. Pod time mislim na imovine, ulaganja, vozila i sve one ostale stvari s kojima pretrpavate svoj um od trenutka kad se probudite pa dok ne zaspite. Koji je smisao nositi sve to, kad to samo odlaže vašu realizaciju Samoostvarenja u srcu sa Mnom?

Morate shvatiti da Ja nemam nikakve koristi od vašeg Samoostvarenja, premda će ovaj svijet imati koristi od njega. Želim da se probudite i prihvatite se Mojih uputa vama ozbiljnije nego što ste to dosada radili. Nisam više zainteresiran za vaše nezrelo ponašanje i odnos prema vašem Samoostvarenju. Morate Mi dokazati da ste zaista zainteresirani za to da postanete Samoostvareni sa Mnom, ili Ja više ne ću obraćati pažnju na vas.

Sada želim reći nešto drugo da bih vam pomogao. Sastoji se u tome, da Mi trebate odgovorite kad sa vama razgovaram, kako bih znao da ste Me čuli i shvatili što vam želim reći. To je vrlo važno, jer Ja sam jako zauzet i nemam vremena čekati i pitati se da li ste Me čuli. Također neću tolerirati kašnjenja, jer jako puno cijenim brzinu i učinkovitost, ali i zato što nemam vremena za vaše kašnjenje. Ja se nikada nisam zaokupljao s vremenom, bilo da je padala, kiša ili je bilo sunčano i vruće. Govorim vam to zato, kako ne bi dopustiti vremenskim prilikama da budu ti koji će nas omesti u Mojim uputama vama u vašem srcu."




"Evo još jedne stvari koju vam želim reći, a ta je da Madhusudana neću još dugo koristiti kao komunikatora , jer ga neću trebati kao pomoć na ovaj način. Sigurno se pitate zašto sam vam to rekao. Neće Mi više biti potreban Madhusudan, jer ću moći komunicirati s vama od srca srcu, Atma u Paramatmi.

Ja ne tretiram sve Moje poklonike na isti način, nego ovisno o potrebi, koristim različite metode sa svakim poklonikom ponaosob, ovisno o njihovoj prošloj uslovljenosti, suptilnom egu i mnogim drugim aspektima koji trebaju biti eliminirani i pročišćeni. I ne samo to, strahovi, jedinstvena mentalna i emocionalna priroda, te osjetljivost učenika također trebam uzeti u obzir kako bih potaknuo učenika na Samoostvarenje.

Želim da znate da ja nikada neću napustiti Moje poklonike i ostaviti ih same na njihovom putu, nakon što su se čvrsto opredijelili za Mene, i nakon što sam ih prihvatio da budu Moji učenici, kako bi ih doveo do njihovog Samoostvarenja. Još vam jednu stvar želim reći, Ja nikad nisam dopustio da Moji poklonici pate, ako sam mogao spriječiti njihovu patnju. Pokušavam s njima pronaći razlog kako bi im pomogao shvatiti zašto su stvari takve kakve jesu, i da prihvate ono što se ne može promijeniti, te im pomoći da povrate svoj mir i staloženost u jedinstvu s Mojom Svijesti."




"Moja Svijest i Energija se bitno ne razlikuje od energije i svijesti cijelog svemira, pa kada to shvatite, znat ćete da smo vi i Ja jedna energija i svijest. Postoji još jedna stvar koju vam želim reći. Savršeno ste sigurni u svemiru kada ste Samoostvareni, jer se nikad ništa ne može dogoditi Čistoj Svjesnosti.

Želim vam još nešto drugo reći, kako bi znali što možete očekivati. Kada ste Samoostvareni sva vaša rodbina će nestati prije nego li otvorite oči, zato što ćete svuda vidjeti samo jedno Sebstvo, manifestirano kao mnogo lažnih bića. Ima još nešto drugo što vam želim reći o Samoostvarenju, kako bi znali što možete očekivati kad se ono dogodi. Vi više neće imati nikakve potrebe za bilo čime, jedenjem, pijenjem, kupanjem i govorenjem. . Trebat će vam netko tko će se brinuti o vama, jer vi više nećete moći brinuti o sebi. . Više se nećete suočavati sa životom bilo koje vrste, jer vas tamo ne će biti. Ni Bhagavn Sri Sathya Sai Baba neće biti tamo, jer ćete se stopiti sa jedinstvom, a to Jedinstvo sam Ja.

Ja sam čuvar mnogih drugih oblika života koji žive na drugim planetima u drugim solarnim sustavima i u drugim galaksijama. Možda se pitate kako činim sve to. Bit će dovoljno reći da imam veliku pomoć za obavljanje svih mojih planova, ne samo za unapređenje i zaštitu ljudi, nego i drugih oblika života u drugim mjestima u svemiru."

Ovo je kratak pregled sadržaja četvrte knjige GOSPOD SATHYA SAI BABA govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA, iz razloga da vas potaknem na to da joj se približite ako to već niste prethodno učinili i da vam bude čvrsta podloga za petu knjigu čiji kratak izvadak slijedi. Predlažem da krenete od prve knjige, i da ove preglede shvatite kao poticaj a ne kao njihove najbitnije dijelove, jer ćete ostati prikraćeni i osiromašeni u prosuđivanju i eventualnom približavanju Učitelju.




Kratki izvod:

"Danas je novi dan i želim vam da se probudite i vidite da još uvijek trošite previše vremena na vrtnju vaših kotača i da, duhovno govoreći, ne stižete nigdje, i to je razlog zašto vam opet ovo govorim o samoostvarenju i oslobođenju. Morate shvatiti da se trebate puno više uključiti za postizanje samoostvarenja nego što to sada pretpostavljate da je potrebno pa vam ponovo govorim što morate činiti da bi u ovom životu postigli samoostvarenje sa Mnom, vašim Gospodom i Satguruom, Bhagavanom Sri Sathya Sai Babom.

Najprije želim da shvatite da nema samoostvarenja ako tišina ne postane vaša vrhunska i najdraža vrijednost. Bez kontinuiranog vježbanja unutarnje tišine, nikada nećete postati samoostvareni u ovom ili bilo kojem drugom životu. Želim da odmah obratite pažnju na ove Moje riječi ili nećete uspjeti postići svoj cilj samoostvarenja."


Ovu petu knjigu kao i prethodne četiri i preostalu jednu kanalizirala je Catherine Kapahi http://saichanneledbooks.com/ a na Hrvatski prevela gospođa Gordana Graovac, slikarica i članica Hrvatskog društva likovnih umjetnika od 1973.godine, a prevođenjem se bavi 1965.godine. Sama kaže: „Za postojanje Sai Babe sam doznala 1989.godine. Bila sam 40 dana u Indiji 2007.godine da bih Ga vidjela.“ Zahvaljujući njenom entuzijazmu i odlici služenja, do mene je preko jedne Sai štovateljice stigla obavijest o prijevodima ovih šest knjiga.




Na ovoj adresi nalazi se u pdf formatu GOSPOD SATHYA SAI BABA govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA knjiga 5. koja čeka i tvoje otkrivenje : https://drive.google.com/drive/folders/0BzmBfRkm-7jqMTNfTmlwbWJUU2c

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.