SAI BABA PORUČUJE - Knjiga 4

27.11.2016.





Korak po Korak sa Učiteljem – GOSPOD SATHYA SAI BABA
govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA knjiga 4



"Tišina ima unutarnji i vanjski aspekt. Samo zato što se suzdržavate od izvanjskog govorenja, ne znači da će vaš um šutjeti. Je li vidite? Unutarnji um također mora utihnuti. Objašnjavam vam kako svoj um možete utišati tijekom dana pjevanjem Mojeg imena, Aum Sai Ram i Aum Bhagavn Sri Sathya Sai Baba, kad god vam je to moguće. Kada izgovarate Moje ime druge misli ne će dolaziti u vaš um pa će on ostati čist i prazan, kako bi se mogli pridružiti Meni, Atma u Paramatmi u srcu kojeg dijelimo za vaše samoostvarenje.

Svima koje susretnete trebate sklopljenim dlanovima učiniti namaskar kao da ga činite Meni i reći i Aum Sai Ram naglas ili u sebi u svojim mislima, ako vam to nije moguće reći naglas. Još jedna radnja će Me zadovoljiti ako je budete činili, a to je da budete dotjerani kao da fizički stojim nasmiješen ispred vas, jer Ja uistinu stojim ispred vas i svuda oko vas. Ja nisam privlačan kad sam raščupan, zapušten, neuredan, u aljkavoj odjeći i kad se aljkavo ponašam. Postoji još jedan način koji vam može koristiti za spajanje sa Mnom. Trebate nositi takvu vrstu odjeće i frizuru koja će iznutra stvoriti osjećaj da ste božansko Biće, Bog ili Božica, Krist. . Vježbajte vanjsku i unutarnju čistoću u pogledu vašeg fizičkog tijela, odjeće i životnog prostora oko sebe. Kada znate da sam Čista Svjesnost i želite se spojiti sa Mojom čistom svijesti, morat ćete držati sve u vama i oko vas čistim što je više moguće kako bi osjetili i shvatili da ste ta čista svijest koja se može spojiti sa Mojom Čistom Svijesti koja je u vama i oko vas.





Ako ne postignete samoostvarenje sa Mnom tijekom sljedećih šest godina, propustit ćete najveću priliku koja se daje ljudskom biću na planeti Zemlji.

Postoji još jedan način da Me sagledate u svima u svakom trenutku. Taj je, da shvatite da sam Ja i u grješniku i u svetcu. Ja sam u onima koji su se ogriješili i povrijedili vas onoliko koliko sam i u najsvetijem svetcu. Dakle, ne dolikuje vam da gajite negativne osjećaje prema bilo kome, jer sam Ja primatelj negativnih osjećaja ili riječi. Ova kritična situacija na Zemlji je posljedica slobodne volje koju sam dao Mojim ljudskim bićima, od kojih su je mnogi koristili za svoje sebične svrhe, a ne na način na koji sam se nadao da će to koristiti; to jest, da će Me naći, da će naći Boga, i spojiti se sa Mnom u srcu za vlastito samoostvarenje i oslobođenje od ponovnog rođenja, i da će zauvijek živjeti u miroljubivoj zajednici, u blaženstvu i miru sa Mnom.

Drugi način da uvidite Moju sveprisutnost svugdje u svakom trenutku je taj, da postanete svjesni da sam ja u svakom insektu, bilo da je to mrav, žohar, ili prekrasan leptir. Svi oni imaju svoju ulogu u Mojoj kreaciji u kojoj održavaju regularno funkcioniranje prema Mom planu za evoluciju svijesti svih oblika na planeti Zemlji.

Sada je vrijeme da se suzdržite od nuđenja vaših pisma i predmeta za Moj blagoslov kada hodam među vama i nudim vam Moj darshan putem Mog komunikatora Madhusudana. Vrijeme za sve to je prošlo. Ova vanjska komunikacija sa Mnom neće vam pomoći za postizanje samoostvarenja i oslobođenja sa Mnom u ovom životu kao vašim Satguruom i Bogom. Sada morate ući unutar sebe da bi komunicirali sa Mnom u srcu kojeg dijelimo za vaš duhovni napredak ili ćete ostati zaglavljeni tu gdje jeste.




Dakle, sada znate da morate šutjeti kad idete k Meni u srce na razgovor, upitajte se što je sljedeća stvar koju trebate učiniti kako bi komunicirali sa Mnom, Satguruom i Bogom, Sathya Sai Babom. Sljedeća stvar koju trebate učiniti je da Me strpljivo čekate dok Ja ne učinim prvi korak za pokretanje našeg zajedništva, Paramatma Atmi u našem zajedničkom srcu. Sigurno se pitate koliko dugo Me trebate čekati na ovaj prvi korak. To ovisi o brojnim čimbenicima kao što su, recimo, odnos prema Meni, razlog za razgovor sa Mnom, i tako dalje. Ja ću odlučiti hoću li vam se ili neću odazvati, na temelju svega toga. Morate Mi vjerovati da ja znam koji je najbolji put za vas, kako bih vas doveo do samoostvarenja i oslobođenja putem Moje komunikacije s vama u srcu, pa želim da sve prepustite Meni kad uđete u srce kako bi Mi se pridružili i komunicirali sa Mnom.

Postoji još jedna stvar koju želim podijeliti s vama o Mojem Svjetlosnom tijelu. Postoje milijarde svjetlosnih tijela koja se kreću u ovom svemiru. Moje Svjetlosno tijelo je jedno od milijardi, a i vi, također imate Svjetlosno tijelo. Govorim vam to zato, da ne bi pridali pretjeranu važnost Mojem Svjetlosnom tijelu.




Došlo je vrijeme za istinsko opredjeljenje za ono što zaista želite u ovom životu kojeg vam je Bog dao za samoostvarenje. To možete učiniti samo vi, Ja to ne mogu učiniti umjesto vas, jer sam vam dao slobodnu volju da vodite onu vrstu života koju želite voditi. Vidite? Na vama je da donesete tu odluku što želite, a ja sam dužan složiti se s tim što ste odlučili učiniti svojom slobodnom voljom. Zato vam govorim da se brzo odlučite, jer postoji vrlo malo vremena, samo 6 godina, u kojima vam mogu pomoći da postignete samoostvarenje i oslobođenje sa Mnom, Satguruom i Bogom, Sathya Sai Babom.

Želim vam reći da, ako ste se predali Meni u Ljubavi, osjećat ćete se vrlo sretnim, čuvanim i zaštićenim od svakog zla i negativnosti, a također ćete znati da za vas neće postojati ništa što bi vas trebalo brinuti."

Ovo je kratak pregled sadržaja treće knjige GOSPOD SATHYA SAI BABA govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA, iz razloga da vas potaknem na to da joj se približite ako to već niste prethodno učinili i da vam bude čvrsta podloga za četvrtu knjigu čiji kratak izvadak slijedi. Predlažem da krenete od prve knjige, i da ove preglede shvatite kao poticaj a ne kao njihove najbitnije dijelove, jer ćete ostati prikraćeni i osiromašeni u prosuđivanju i eventualnom približavanju Učitelju.





Kratki izvod:

"Sada znate sve što se može znati o tome kako se spojiti sa Mnom, Satguruom i Bogom, Sathya Sai Babom, u srcu za Samoostvarenje i oslobođenje od ponovnog rađanja. Što vam je sljedeće na redu, sada kada ste u srcu sa Mnom? Odmah ću vam reći i to, kako bi znali što vas očekuje. Reći ću vam načine koje obično koristim s Mojim poklonicima kad im govorim iz srca kojeg dijelimo.

Prva stvar koju trebate znati je ta, da neću gubiti ni malo vremena. Reći ću vam nešto, i očekujem da odmah, bez odgode reagirate na Moje riječi, kako bi brže napredovali prema svom cilju Samoostvarenja. Cijenim učinkovitost, a Moje vrijeme i riječi su vrlo dragocjene, pa ih stoga ne trošite, kako ne bi ponestalo vremena, potrebnog za postizanje Samoostvarenja pod Mojim vodstvom u našem zajedničkom srcu. U ovom svom životu, već ste izgubiti desetljeća vremena, a niste postigli ništa stvarno vrijednog."



Ovu četvrtu knjigu kao i prethodne tri i preostale dvije kanalizirala je Catherine Kapahi http://saichanneledbooks.com/ a na Hrvatski prevela gospođa Gordana Graovac, slikarica i članica Hrvatskog društva likovnih umjetnika od 1973.godine, a prevođenjem se bavi 1965.godine. Sama kaže: „Za postojanje Sai Babe sam doznala 1989.godine. Bila sam 40 dana u Indiji 2007.godine da bih Ga vidjela.“ Zahvaljujući njenom entuzijazmu i odlici služenja, do mene je preko jedne Sai štovateljice stigla obavijest o prijevodima ovih šest knjiga.


Na ovoj adresi nalazi se u pdf formatu GOSPOD SATHYA SAI BABA govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA knjiga 4. koja čeka i tvoje otkrivenje : https://drive.google.com/drive/folders/0BzmBfRkm-7jqMTNfTmlwbWJUU2c


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.