SAI BABA PORUČUJE- KNJIGA 1

25.11.2016.




Korak po Korak sa Učiteljem – GOSPOD SATHYA SAI BABA
govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA knjiga 1



Započinjemo sa objavljivanjem prve od šest knjiga koje je kanalizirala Catherine Kapahi http://saichanneledbooks.com/ a na Hrvatski prevela gospođa Gordana Graovac, slikarica i članica Hrvatskog društva likovnih umjetnika od 1973.godine, a prevođenjem se bavi 1965.godine. Sama kaže: „Za postojanje Sai Babe sam doznala 1989.godine. Bila sam 40 dana u Indiji 2007.godine da bih Ga vidjela.“ Zahvaljujući njenom entuzijazmu i odlici služenja, do mene je preko jedne Sai štovateljice stigla obavijest o prijevodima ovih šest knjiga koje su gotovo savršeno uklapaju u serijal Korak po Korak sa Učiteljem.

Nastojim približiti posjetiteljima bloga „Čarobni naputak“ što širi uvid u djelovanje Učitelja, ne osvrćući se na trenutne pomalo zategnute odnose unutar Sai Obitelji. Moja mi ne pripadnost niti jednoj grupaciji ostavlja širinu i slobodu koja se manifestira i kroz predstavljanje ove knjige. Ostavljam posjetitelju da se sam približi onom štivu koje ga privuče, i da nastavi koračati prema Istini na njemu prihvatljiv način, brzinom koja ga čini radosnim i znatiželjnim. Na ovoj adresi nalazi se u pdf formatu GOSPOD SATHYA SAI BABA govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA knjiga 1. koja čeka i tvoje otkrivenje : https://drive.google.com/drive/folders/0BzmBfRkm-7jqMTNfTmlwbWJUU2c





Kratak izvod:

Dragi Moji poklonici, opet je došlo vrijeme da vam se obratim kroz Moju jako dragu poklonicu Catherine. Pristala je na to da bude na usluzi Meni, Njezinom voljenom Satguruu i Bogu i želim joj se zahvaliti na tome što Mi dozvoljava da se opet poslužim s njom kao Mojim instrumentom. Ima puno vas kojima želim govoriti, koji Me još uvijek ne mogu čuti iz srca u kojem boravim toliko blizu njima koliko im je blizak njihov vlastiti dah.To je svrha ovog komuniciranja.

Druga svrha mu je ta, da ću pokušati objasniti i iscijeliti rascjep koji je nastao između dva vrlo važna segmenta Moje velike misije na Zemlji za iscjeljivanje umova čovječanstva i njihovo uzdizanje za realizaciju i manifestaciju njihove božanskosti na Zemlji.
Moja misija se sastoji od dva segmenta, prvih 85 godina Mog Avatarstva, i naknadnih jedanaest godina Moje misije koja će se završiti sa 96 godina. Tijekom svih ovih 96 godina bio sam i bit ću jako aktivan u provođenju i dovršavanju Moje misija da bi se podignula svijest čovječanstva na božansku razinu.

Zbog pogrešnog i neispravnog razmišljanja mnogih koji se identificiraju s fizičkim tijelom, umom i egom, oni i Mene također poistovjećuju sa fizičkim tijelom i umom. Rezultat ove pogrešne identifikacije, jeste da vjeruju da sam napustio ovaj svijet. I ne samo to, ti isti vjeruju da ja nisam sposoban nastaviti svoje poslanje na drugačiji, novi način u novom mjestu. Iako sam se nalazio svugdje i uvijek u svakom trenutku, čak i kada sam uzeo fizički oblik pod nazivom Sathya Sai Baba, mnogi vjeruju u to da sam otišao na višu razinu u nebo daleko od fizičke Zemlje. Takvi umovi su Me ograničili, Mene Koji sam neograničen. Savršeno sam slobodan očitovati se kada i gdje to želim u skladu s Mojom Voljom. Pa, ako Mi istinski vjerujete, nećete ispitivati Moju Volju koja je Božanska Volja.




Oni koji se sada pitaju, kako Sathya Sai Baba može nastaviti Svoju Misiju na novi način, na novom mjestu, ne vjeruju Mi. Ne znaju Me istinski, ne komuniciraju sa Mnom. Oni su još uvijek u ego umu, koji vjeruje sam sebi i u ono što želi vjerovati. Ego Um je uzurpirao mjesto božanskog uma, pa takvi nisu u stanju saznati istinu o Sathya Sai Babi i Njegovoj misiji koja se nastavlja u Indiji i u svijetu. Ego u svojoj želji za sigurnošću nastoji suditi i osuditi ono što se ne uklapa u njegovo poimanje onoga što smatra da je istina. Taj Sathya Sai Baba pripada samo Prashanti Nilayamu, samo Sri Sathya Sai Središnjoj organizaciji Prashanti Nilayama. Nije istina. Da, Ja sam to podupirao i stvorio zbog unaprjeđenja i potpore Mojim poklonicima i čovječanstvu sa svrhom da pokažem svima kako biti božanski, sa Mojim riječima i djelima. To je bilo i jeste sve za vas. No, sve to nikad nije ograničilo Moje istinsko Sebstvo. Bio sam i uvijek jesam slobodna misao vezana za bezuvjetnu ljubav Mojih poklonika.

Tijekom nekoliko godina, nakon što je Moje fizičko tijelo položeno na počinak u Samadhi u Prashanti Nilayamu, nastavio sam biti vrlo aktivan u Mojem Svjetlosnom tijelu (sukshma tijelu), a o tome su neki koji žive u fizičkim tijelima na Zemlji znali. Većina poklonika Misli da sam otišao. Nisam otišao nigdje. Nastavio sam biti što sam uvijek bio. Mnogi i dalje čuju Moj glas i osjećaju Moju prisutnost, kao što su Catherine, Narasimha Murthy, Madhusudan Naidu, Isaac Tigrett i mnogi drugi koji Me vole, predaju Mi se, i služe Me kao njihovog jedinog Boga. Budući da sam najavio Moju prisutnost u Svjetlosnom tijelu u 2014. godini u Kodaikanalu, mnogi su Me došli poduprijeti i pomoći Mi u Mojoj misiji koja se nastavlja kako bih uzdigao svijest čovječanstva na Božansku / Kristovu razinu.




Na ovoj adresi nalazi se u pdf formatu GOSPOD SATHYA SAI BABA govori iz Svog SVJETLOSNOG TIJELA knjiga 1. koja čeka i tvoje otkrivenje : https://drive.google.com/drive/folders/0BzmBfRkm-7jqMTNfTmlwbWJUU2c

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.