PROPAST DRUŠTVA - Današnja "Filozofija"

29.08.2016.





PROPAST DRUŠTVA– Današnja „Filozofija“
Sai Baba govori O ODNOSIMA



Ako se ne držiš Kozmičkih zakona koji vrijede ne samo za tebe nego i za cijeli univerzum, tada prije ili poslije gubiš snagu, dostojanstvo i ključ svoje sreće.

Danas se nalazite na ovome stupnju. Iskušavate sve što je moguće zamisliti. Prikazujete se kao da ste sasvim zadovoljni svojim životom. No u dubini vašega srca izgleda sasvim drugačije. Vi ste u stvarnosti duboko očajni. Vaše trošenje alkohola, cigareta, droga, tableta, televizije i partnera govori jasnim jezikom. Vi ste velikim dijelom već digli ruke od sebe. Više se ne nadate nikakvu izlazu, a o putu da i ne govorimo. Vi jasno vidite kako sve oko vas postaje sve lošije – i pokušavate spasiti posljednju mrvicu ravnoteže na taj način da zatvarate oči.

Propast društva je očita. Mnogi govore o razaranju okoline. Nemoj međutim zdvajati. Ja sam došao da bih stvorio novi svijet. Ja sam ovdje da bih ti pokazao put prema tvome blaženstvu. Ja sam ona nada koju si izgubio.

Zato nemoj odustajati, već odustani od ispunjavanja svoga srca krivim zadovoljstvima koja ga zatvaraju. Dođi k Meni praznih ruku, Ja ću ih napuniti. Ja sam ovdje zbog tebe. To bi trebao znati jer to je put. Vjeruj mi, neki drugi put ne postoji. Zato nemoj očajavati ni zbog potresnog stanja društva u kojem živiš. Očaj te paralizira i zbog toga te ne vodi dalje. Doživi radije božanski utjecaj koji te ne paralizira, već te s pomoću tvoje unutarnje snage čini djelatnim. Ti nisi izgubljen, niti si jadan crv kojim se, usprkos svim svojim statusnim simbolima, smatraš. Ti si božanski temelj sveukupnog Postojanja – samo što to ne znaš. Još ne.

Ali to će znanje doći. To znanje mora doći jer to je temeljna energija koja će omogućiti promjenu svijeta.

Svijet je dosegnuo svoju najdublju točku. Božanske će snage međutim uskoro dosegnuti maksimum svoje moći. Tada će doći do presudne promjene na cijelome svijetu. Novi svijet dolazi. To je svijet ljubavi, sklada, razumijevanja i poštovanja širom Zemlje. On će doći na mjesto ovog svijeta laži i prevare, mržnje i ratova. Nastat će nov društveni poredak. Upravo o tom poretku govori ova knjiga.




Sai Baba govori O ODNOSIMA dio je serijala od pet knjiga (Sai Baba govori zapadu, Sai Baba govori o svijetu i Bogu, Sai Baba govori o psihoterapiji te Sai Baba govori o odgoju) . Prenositelj svih pet knjiga je Stephan v. Stepski Doliwa, a prevoditelj na hrvatski jezik, Vili Bayer.
Obzirom na suvremenost teme i nužnost pokretanja tako važnih promjena u vlastitim životima krenula sam sa objavljivanjem ove knjige, temu po temu, sa nadom da će Vas barem malo dotaći.
http://putpokazi.com/odvazno_nakladnistvo/sai_ljudske_vrijednosti/sai_baba_govori/sai_baba_govori.html

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.