Cipelice lutalice

03 lipanj 2018

Što je bolje od zasluženog odmora? Iskorišteni odmor! Produženi vikend donio je puno događanja kako u mojem gradu tako i u mojoj bliskoj okolini.
Krenimo......

Petak je osvanuo, Jasna (moja najstarija živuća prijateljica, pojma nemam koliko točno godina ima, negdje oko šezdesetak.....kao da je bitno, godine su brojke) se najavila i došla u Osijek da popijemo zasluženu kavu i obavimo šoping.
Šoping je potrajao, naravno. Nekoliko kupljenih šešira i nekoliko cipelica !


eee, to vam je ljubav na prvi pogled....još da tako padnem i na muškarca .....

Vratimo se na Jasnu, moju najveću iskrenu kritičarku. Svako moje djelo pročita, isprinta i dobro "izrešeta".
Doma se vratim s nekoliko prekriženih papira. Zna to gadno da izgleda, sram me i pokazati. Pune stranice strelica, koje idu u svim smjerovima. Podcrtanih nepostojećih riječi i zaokruženih fraza pod navodnicima.
Posebna priprema kreće za savladavanjem domaćeg uratka. Ponovno slanje na čitanje i tako u krug.
Petak sam morala zaliti subotom.

Prva subota u mjesecu kreće sa sajmom antikviteta u znanoj nam Tvrđi.
Zaljubila sam se.

nekoliko tisućica kuna (3500 za komad)....
Što reći? Za to postoje želje, i veselim im se.



Zatim naši vrijedni Azilci, redovito organiziraju Posh store za napuštene psiće. Azil je udruga koja ima nekoliko dvorišta napuštenih pasa kod Nemetina.
Zato ne kupovati već udomljavati !


Zlatka, moja azilka...

Subotnje poslijepodne obilježio je 19. Pannonian challenge 2018...
Natjecanje u vratolomnoj vožnji Bmx-a. On je moj najdraži bicoš. Brat je imao Poniku a ja Bmx....ludilo su bile osamdesete.



Naš ponos osvojio je drugo mjesto. Bravo!
Pannonian su glazbeno popratili omiljeni rokeri Psihomodo pop, Brkovi, te neizostavni Urban. Dvorište Vege je gorjelo.


Budi moja voda ja sam sada vatra....

Nakon noćnog plesa osvanula je nedjelja. U deset ujutro kretalo se pravac susjedne Srbije. Odličan šoping u Bogojevu i nepreskočeni ručak u preuređenom restoranu Niš.
Odlična usluga i klopa. Konobar je ispunio u potpunosti svoj dio posla, ispričavši nam sve što smo željeli znati.


Odličan rose zvani Zvonko Bogdan iz vinarije blizu Subotice.




Nova boja?

Oznake: moj život moja pravila