Moja prijateljica ja

02 prosinac 2015




Svakodnevica, kad ostali kućani napuste stan, ostaješ sam sa sobom. Nezaposlenost i ostali monotoni problemi privežu te za stan, ponekad volim ostati doma u svojoj pidžamici i tulumariti po stanu sa najvećom šalicom za kavu u ruci. U pozadini sa Enrique Iglesiasom te ponekom upaljenom svijećom spremam i plešem, odugovlačim si cijeli dan u spremanju ne bi li se netko pozvao sam k meni i presjekao mi moj dan u zenu.
Kad takav dan dođe a to je obično srijeda moja kratkodlaka prijateljica ode u svoj dio stana i ostavi me na miru. Tada počinje tulum za dugodlaku i mene, prosto uživamo u svome društvu. Pospremanjem stvari, organizacijom ormara dovodimo naš život u red. Kad se sjetim nereda u stanu znam da mi je u tom razdoblju život "mesi".
Uglavnom smo otvorene knjige i po našem oblačenju, stanju kose i urednosti doma može se isčitati naš trenutni osjećaj stvarnosti.
Možemo li biti sretni sami sa sobom? Uživati u svome prisustvu bez drugih osoba i takozvanog luksuza? Naravno, da možemo.
Trebalo mi je dugo vremena da ja to naučim i upoznam samu sebe, sad smo nas dvije najbolje prijateljice.
Voljeti sebe i uživati u sebi najveće je bogatstvo. Ako imate samo financijskih problema sjetite se da su to samo papiri odnosno sredstvo plaćanja.Gledajući s te strane na probleme te vrste znate da rješenja ima. Bitan je psihički mir i zdrav život bez negativnih ljudi i loših razmišljanja.
Ako se uhvatite u mislima kako sažaljevate sami sebe ili padate u dubiozu, razmislite što je uzrok tome, ako je dosada u pitanju počnite raditi nešto volite da ugodite sebi prije svega. Počnite od malih stvari s malim koracima za sam početak prošetajte i udahnite svježi zrak. Vaš izdah će vam pokazati da ste živi i činite ovaj svijet, nemoj te biti njegov negativan dio nego njegov prijatelj.
Treba naći smisao koji nam daje da živimo. Imamo na raspolaganju resurse i snage pomoću kojih možemo prevladati i velike teškoće i opterećenja. O nama ovisi hoćemo li ih pretvoriti u šanse i izazove na promjenu ili pokleknuti pred njima i prepustiti se valovima bez obzira kamo nas odveli!
Treba izabrati za sebe kvalitetu koja nam je ponuđena.Kvalitetno živjeti nije lako. Kvalitetu života treba održavati. To se naziva rad na sebi, uvid u sebe, briga o sebi. Ako ne radi na sebi, bez uvida u sebe i ako se ne brine za sebe, čovjek ide u sve lošiju varijantu sebe i svoga života.
Zbog svoga ljepšeg života dozvolite si srijedu i uživaj te u sebi i sa sobom.
Nećete pogriješiti al tu i tamo bacite pogled na viber ;)