Majci

10 svibanj 2015

Danas je taj dan, dan kada se obilježava majčin dan. Nekako imam nejasnoća u vezi takvog dana, osjetljiva sam bila kroz život po tome pitanju.
Imala sam problem po pitanju odnosa majke i kćeri.Moja majka nije bila biološka majka već netko drugi. Bila je to najbolja osoba kojuj sam poznavala, žao mi je što više nije tu odnosno ne hoda ovim svijetom tjelesno.Bila je ona jedna od onih žena koja može sa svojom odlučnošću i dobrotom promjeniti sve. To me je i naučila, naučila da se u životu oslanjam samo na sebe, iskoristim svoj mozak i dvije ruke i da me kroz život vodi srce.
Nisu mi pored nje trebali roditelji.Ona je to bila sve u cjelini.
S godinama sam se nosila kako god sam znala s time, nisam dala da me dira činjenica da nemam roditelje. Sanjala sam o tome da imam obitelj, svoju mamu i tatu dok sam gledala drugu djecu kako šetaju sa svojima.Nisam im to zamjerala što nisu bili pored mene, bez obzira na to voljela sam gledati njihove slike i tako sam bila bliža njima.
Onda sam odrasla i postala majka.
Sjećam se dana kad sam saznala da ću postati mama. Strah i sreća u jednom, pustila sam da me obuzmu svi ti osjećaji. Najljepši definitivno događaj u životu je bio kada sam pored sebe ugledala malu djevojčicu koja me promatra kroz stakleni krevetić. Kao da mi kažem evo me stigla sam ti.... Biti ću tu uz tebe do kraja, nitko ti drugi ne treba....
Taj pogled ostao je isti s godinama.
U glavi mi još nije kristalno jasno da sam nečija mama pa se zaboravim na trenutak i budem sve što treba od prijateljice, mentorice i ispušnog ventila. Zapravo, kad bolje razmislim to i je poanta majčinstva. Biti mama.
Nije to osjećaj dužnosti, izigravanja roditeljstva, gubljenja sebe pri postanku da budeš roditelj. Ostati sasvim svoj i dopustiti svome djetetu da bude dio tebe, to bi se zvalo neprocjenjivost.
To je bila Ona, moja mama.
Sad kada sam ja Ona, shvaćam da nije važno nositi nekoga u sebi pod svojim srcem, već mu dati da bude dio tog tvog srca. Kao što je ona dala meni tako sam ja dala nekome....
Današnji dan nakon dugo godina volim, zato jer sam ja nečija mama.