Najbolja od najbolje

22 travanj 2015

Svatko od nas se jednom barem u životu suočio sa bivšom prijateljicom. No, jeste li joj zaista rekli kako se osjećate i kako vas je povrijedila?
Ako niste trebali biste, ako ne osobno, onda joj napisati pismo koje joj ne morate niti poslati, dovoljno je da u zaglavlju navedete njezino ili njegovo ime i ispustite emocije koje su se nakupile u vama.
Prenosim vam pismo koje je napisano jednoj bivšoj prijateljici, mislim da će se mnogi pronaći odnosno da su imali slična prijateljstva.

"Mojoj........."

Nedavno sam mislila opet na tebe, išla sam na koncert Brkova,samo ovaj put bez tebe. Pjevač je prije početka pjesme rekao neka uzviknemo na sav glas ime osobe kojoj tu pjesmu posvećujemo. Ja sam uzviknula tvoje ime, pjesma koju jako dobro znaš k.... p....... srce si mi slomila, leđa okrenula......
A nakon par dana sam te i srela na ulici i nisi me mogla pogledati u oči već si samo zaplakala. Bila sam jako ljuta jer sam se ujedno i sažalila nad tobom.
Nisam ti uspjela reći ni da si mi uništila vjeru u ljubav, taj predivni osjećaj si mi zgadila na nekom prljavom parkiralištu.Kada mi je bilo najteže okrenula si mi leđa, iskoristila priliku i uzela mi posao. Ne tako davno si me molila da te zaposlim da ti djeca nemaju niti za suhu kiflu. Sjećaš li se što sam ti tada rekla?
Sve si mi oduzela al neka, jedno nisi a to je vjera u ljude i vjera u prijateljstvo. To mi nikada nećeš oduzeti. Ja još uvijek vjerujem u prijateljstvo bez obzira na tebe jer imam jedno prijateljstvo koje je prošlo sva iskušenja i probleme i opstalo je. I to si mi htjela oduzeti ali nisi uspjela. Znaš li zašto nisi uspjela? Zato što je to prijateljstvo građeno na iskrenim temeljima , to prijateljstvo je prošlo lekciju da je sve prolazno osim nas dvije. E to je ono što ti nikada nećeš osjetiti i imati. Znaš zašto? Zato što si izgubila mene.Osobu koja ti je bila potpora u svemu. A što si ti bila? Ti si bila rezerva na klupi i čekala loš trenutak u mojem životu da bi mi uništila ugled i ponos.
Prijateljice moja.....
Oprostila sam ti sve, otpuštam te iz svojih misli, budi i dalje sretno udana gospođa iz prigradskog naselja i smješkaj se i dalje na hodniku nekog shooping centra zaštitarima i vatrogascima.
Ne znam zašto si mi to napravila, vjerojatno jer ti se jako sviđao moj život pa si htjela za sebe takav. Žalosno je da nisi shvatila da trebaš živjeti svoj život a ne moj.

Najbolja od najbolje.