< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oš/neš komentare?

Filozofija bloga ovog
No sikiriki, sikiriki NO NO. Najlakse je svoj jad na BLOGU istrest. Ja cu pokusat svoju publiku nasmijat i odbrovoljit. Malo smjesnih prica, malo mudrovanja i tako dok me god budu citali.

Haos urnebes
Edo Maajka, No sikiriki - audio - sluzbena himna ovog bloga
Yugo Art - smjesno do bola
Ananova quirkies - zanimljivosti


Brzopoveznice
Hr photocontest - natjecanja iz fotografije
Hr aquatica - sve o akvaristici
Paintball.hr
Cardesignnews - dizajn automobila
Freelunchdesign - izvrsne besplatne igre
doggles.com - Suncane naocale za cucke


emajlirajte me na: volimmare@yahoo.com

U moru blo-govana valjaju:
casopis TARZAN:
"Dakle, ako se zovete Marisol, onda ste u kurcu – pogotovo ako ste muško."
UK Uncovered - by Donnie D:
"Pretpostavljam da je kljucni aspekt britanstva osjecaj antipatije koji gajimo prema drugima."
blue perspective:
"Prizivao sam «stvari» kao indijanski vračevi kišu, ali ništa. Već propisno istanjenih živaca, i punog kufera čekanja Godota u tekućem obliku, B. je jučer kupila test na trudnoću."


12.09.2005., ponedjeljak

Caranx on the beach

Vid koktelaaaa
Odnedavna sam poceo zvjerkat po koktelima. Prvo sam ih poceo pit ali kad mi je ovo ljetu lik na Zrcu u Aqui natocio govno pod sex on the beach, popizdio sam. Dan poslije, Papaya, fenomenalan koktel, za svrsiti. E tak poceo sam gledat "kak oni to rade", spijunirat prepitivat se, nabavio shaker i knjigicu dvije. Uglavnom nakon puno kemijanja i isprobavanja, potrosenih oko 4 litre votke i pola bacve soka evo vam zaista najbolji recept za Caranx on the beach (citaj sex). Ovo je isprobano, istestirano sa svim i svacim (od lubenice do teqille) u testiranju nisam prezao od niceg. Dakle vjerujte i uzivajte jer sumnjam da moze bolje od ovog, but remember: to je "Caranx on the beach" :)

2 mjerice soka od Breskve (Juici)
2 mjerice soka od Naranca
2 mjerice soka od Ananas
2 mjerice soka od Borovnica (Moze i crni ribizl, tu su negdje)
1.5 mjerice Vodke (Vigor je cisto ok, moze i skuplja ko voli)
sok od pola limete
2 cajne zlicice Grenadine-a (ima u Metrou za kupit, proizvodi Monin)

Sve to natocite u shaker, puno leda, protresi i uzivaj. Dodati krisku dinje na rub case. Slamka obavezna.
- 20:12 - Komentari (1) - Isprintaj - #