< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oš/neš komentare?

Filozofija bloga ovog
No sikiriki, sikiriki NO NO. Najlakse je svoj jad na BLOGU istrest. Ja cu pokusat svoju publiku nasmijat i odbrovoljit. Malo smjesnih prica, malo mudrovanja i tako dok me god budu citali.

Haos urnebes
Edo Maajka, No sikiriki - audio - sluzbena himna ovog bloga
Yugo Art - smjesno do bola
Ananova quirkies - zanimljivosti


Brzopoveznice
Hr photocontest - natjecanja iz fotografije
Hr aquatica - sve o akvaristici
Paintball.hr
Cardesignnews - dizajn automobila
Freelunchdesign - izvrsne besplatne igre
doggles.com - Suncane naocale za cucke


emajlirajte me na: volimmare@yahoo.com

U moru blo-govana valjaju:
casopis TARZAN:
"Dakle, ako se zovete Marisol, onda ste u kurcu – pogotovo ako ste muško."
UK Uncovered - by Donnie D:
"Pretpostavljam da je kljucni aspekt britanstva osjecaj antipatije koji gajimo prema drugima."
blue perspective:
"Prizivao sam «stvari» kao indijanski vračevi kišu, ali ništa. Već propisno istanjenih živaca, i punog kufera čekanja Godota u tekućem obliku, B. je jučer kupila test na trudnoću."


04.04.2005., ponedjeljak

Sta se tice pape....

Jadan covjek nema ga vise. Al zasto ja moram patit tri jebena dana slusat na radju kurceve tuzaljke? Zasto mi nabijaju zalost na drzavnom nivou? Kaj sad, oce drzava odredjivat koja je emocija sad IN, koja je "prikladna"? Zakaj nemamo dan srece ili mozda bijesa? Ili dan agresije u prometu? Ah ne, cekaj, to imamo svaki dan. Ocu rec, meni je taj covjek bio drag, bio je zaista mirotvorac, primjer pravog duhovnog vodje, pozitivne snage vjere, bio je uzor u svakom pogledu i meni jako drag. Al odapeo je i gotovo. Sorry, ja to ne dozivljavam ko nesto cudno pa bio je covjek star znali smo da je pri kraju. To kaj sad svi cvile nece pomoc niti papi niti njima. Uostalom sumnjam da je on to tako htio. Da ste bili face bili bi tamo uz njega dok je bio ziv, svaki bi dan podrzavali njegove ciljeve i ZIVJELI u skladu s njegovim primjerom. E to je respect. Al ak sad proglasavate dan zalosti i meni sjebete radio program e to je sranje i zapravo dvolicnost.
Ah kako smo solidarni i suosjecamo sa emocijama drugih kad smo ih u stanju i sami osjetiti. Znaci ode Papa i odma dan zalosti, ali kad imamo Ljubav je ljubav ili Gay parade onda smo podjeljeni, svi imaju neki stav i svi smo odjednom "prirodni, ispravni i u pravu".
Na primjer: Nije lijepo prigovarati, otezavati radnom covjeku posao, biti nepristojan... Koga god da pitas jesi takav: odgovor je nikako! Ja sam potpuno ispravan. Pa opet cim ja krenem stemati u nekom stanu ili nosit sutu po hodniku odma ih se pojavi deset, "Njih koji su u pravu" jer to treba neko pocistiti, jer je sada odredjen kucni red i pokrivenim tim "zakonom" oni su popuno u pravu da meni zakorcavaju zivot, da mi seru, psuju i prijete, da se ostavljaju ko velicine. Moja ljubav je prirodna jer volim suprotni spol, tako je BOG namjenio a tebi treba kamenom razbit picku zato jer si neprirodan. To jest pogledaj: Svi ostali su kao ja = ja sam u pravu. Svi ostali su zalosni = drzavni dan zalosti. Vecina je u pravo oces neces.
A papa je bio jedan, totalno drukciji od drugih. Svaka mu cast, nadam se da ce sljedec bit bar upola dobar ko ovaj i da ce zivit duze od mene jer padam u depru od ovog planetarnog cmoljenja.
- 21:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #