< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oš/neš komentare?

Filozofija bloga ovog
No sikiriki, sikiriki NO NO. Najlakse je svoj jad na BLOGU istrest. Ja cu pokusat svoju publiku nasmijat i odbrovoljit. Malo smjesnih prica, malo mudrovanja i tako dok me god budu citali.

Haos urnebes
Edo Maajka, No sikiriki - audio - sluzbena himna ovog bloga
Yugo Art - smjesno do bola
Ananova quirkies - zanimljivosti


Brzopoveznice
Hr photocontest - natjecanja iz fotografije
Hr aquatica - sve o akvaristici
Paintball.hr
Cardesignnews - dizajn automobila
Freelunchdesign - izvrsne besplatne igre
doggles.com - Suncane naocale za cucke


emajlirajte me na: volimmare@yahoo.com

U moru blo-govana valjaju:
casopis TARZAN:
"Dakle, ako se zovete Marisol, onda ste u kurcu – pogotovo ako ste muško."
UK Uncovered - by Donnie D:
"Pretpostavljam da je kljucni aspekt britanstva osjecaj antipatije koji gajimo prema drugima."
blue perspective:
"Prizivao sam «stvari» kao indijanski vračevi kišu, ali ništa. Već propisno istanjenih živaca, i punog kufera čekanja Godota u tekućem obliku, B. je jučer kupila test na trudnoću."


11.03.2005., petak

Quest for light


Opali on po prekidacu i bi svijetlo. Eh kad bi to bilo tak jednostavno z mojim autom. Naime moja prekrasna toyotaaa im svijetla na dizanje, ta su me kao klinca totalno odusevljavala, to je bilo nesto prejebeno bas kao i magicni stol za biljar gdje se sve kuglice nekak vrate uvjek na istu rupu. Uglavno danas me moja svjetla na auto ne odusevljavaju bas toliko i odlucio sam ih modernizirati. Nigdje na internetu ne postoji takav tip svjetala koja sam zamislio i odlucio konstruirati sam. Zahvat je zajeban i to poprilicno, no ne i neizvediv. Dakako jednom kad ih usavrsim namjeravam doticno prodat amerima al ce bit skupe ko suho zlato hehehe. No proces nabave djelova je zajeban: vucem se po auto-otpadima i raznim trgovinama. Pisem ovaj post bas zbog toga: naime da vidite face prodavacima kad im objasnim sta radim i trazim. Otprilike ono: "mali to neces nikad napravit, ak hoces onda je to idiotarija, odustani i ne jebi, idem na kavu". Ja ne odustajeeeemmm.... ocu rec iako svi razumni ljudi frcu sa nosom na ovo ja to namjeravam napravit i svima im sa gustom nabit na nos. Jer znam da mogu, vec mi je sve u glavi gotovo. Nije to sve, sa parama koje zaradim (ako to bas nisam siguran) namjeravm sredit auto.....e da to vidite.... mljac. To bi sredilo one druge nevjernike (makar sumnjam na zavist u neku ruku) kad mi kazu da sam kupio star i razvozen auto....kao bio je jeftin. Ma nabijem ih sve na kurac kad su zavidni kaj se oni nisu sjetili tak necega hihihh, nek se voze u golfovima samo hehehe. Uglavnom.... ak imate neku cudnu ideju i svi vam kazu da nece uspjet: nedajte se ma kolko nemoguce zvucalo. Edison je sjebo 10000 puta prije nego mu je uspjelo napravit zarulju. Marconija su prijatelji poslali u ludnicu jer je tvrdio da moze prenesti poruke od jednog kraja zemlje na drugi bez upotrebe zica... kad je izaso izumio je radio.

- 20:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #