< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oš/neš komentare?

Filozofija bloga ovog
No sikiriki, sikiriki NO NO. Najlakse je svoj jad na BLOGU istrest. Ja cu pokusat svoju publiku nasmijat i odbrovoljit. Malo smjesnih prica, malo mudrovanja i tako dok me god budu citali.

Haos urnebes
Edo Maajka, No sikiriki - audio - sluzbena himna ovog bloga
Yugo Art - smjesno do bola
Ananova quirkies - zanimljivosti


Brzopoveznice
Hr photocontest - natjecanja iz fotografije
Hr aquatica - sve o akvaristici
Paintball.hr
Cardesignnews - dizajn automobila
Freelunchdesign - izvrsne besplatne igre
doggles.com - Suncane naocale za cucke


emajlirajte me na: volimmare@yahoo.com

U moru blo-govana valjaju:
casopis TARZAN:
"Dakle, ako se zovete Marisol, onda ste u kurcu – pogotovo ako ste muško."
UK Uncovered - by Donnie D:
"Pretpostavljam da je kljucni aspekt britanstva osjecaj antipatije koji gajimo prema drugima."
blue perspective:
"Prizivao sam «stvari» kao indijanski vračevi kišu, ali ništa. Već propisno istanjenih živaca, i punog kufera čekanja Godota u tekućem obliku, B. je jučer kupila test na trudnoću."


17.02.2005., četvrtak

The prower of dick :)

Jos malo o valentionvu.
Krenem mi k meni i znam da ono ocekuje da se kresnemo jelte. Al jebiga ja sam zaboravio kondome. I tak stanem kraj trafike i pitam ju ono jel imas kondome? E sad kak sam ju ulovio na prepad sa tim pitanjem ona ispali : Ne mislim nista veceras. Oh, dobro onda, ubacim brzinu i odma ju odpeljam doma. Haha ostala je malo paf. Tak odjednom kaze ona na pol puta kak je sad u kurcu a bila je sretna. Ja se pravim blesav: pa kak pa zasto, pa bilo nam je lijepo, pricali smo setali sve super, kaj bi ti jos. A nista. A dobro onda :) Jedva sam ju iz auta istjero... hihih. Stvar je bila kaj se meni jos od prije bas nije dalo sad ju karat pa sam...hm odigrao igru hehe. Jel znao sam da iako je napaljena ka zivotinja svejedno ce na prvu loptu rec ne. Prema tome cure moje, vase se igrice mogu iskoristiti i protiv vas, ne igrajte ih! Pouka mojim muskim kolegama: zene vole sex (jako), a "Veceras neces dobiti" moze se iskoristiti i u nase svrhe.
Bas sam gjubre :) I Like IT!
- 16:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #