< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Oš/neš komentare?

Filozofija bloga ovog
No sikiriki, sikiriki NO NO. Najlakse je svoj jad na BLOGU istrest. Ja cu pokusat svoju publiku nasmijat i odbrovoljit. Malo smjesnih prica, malo mudrovanja i tako dok me god budu citali.

Haos urnebes
Edo Maajka, No sikiriki - audio - sluzbena himna ovog bloga
Yugo Art - smjesno do bola
Ananova quirkies - zanimljivosti


Brzopoveznice
Hr photocontest - natjecanja iz fotografije
Hr aquatica - sve o akvaristici
Paintball.hr
Cardesignnews - dizajn automobila
Freelunchdesign - izvrsne besplatne igre
doggles.com - Suncane naocale za cucke


emajlirajte me na: volimmare@yahoo.com

U moru blo-govana valjaju:
casopis TARZAN:
"Dakle, ako se zovete Marisol, onda ste u kurcu – pogotovo ako ste muško."
UK Uncovered - by Donnie D:
"Pretpostavljam da je kljucni aspekt britanstva osjecaj antipatije koji gajimo prema drugima."
blue perspective:
"Prizivao sam «stvari» kao indijanski vračevi kišu, ali ništa. Već propisno istanjenih živaca, i punog kufera čekanja Godota u tekućem obliku, B. je jučer kupila test na trudnoću."


20.12.2004., ponedjeljak

Otac, sin i auto

Sin kupuje svoj prvi auto, ima svega 2000e ustedjevine i gleda sta najbolje moze dobit.
Odi sine idemo pogledati jedan auto.
Koji?
Super je auto, znam tog dilera to nam je onaj od kuma, a znas ti ko nam je kum to ti je odma popousta i nema muda pod bubrege.
Je, a kakv auto?
Gle sad sam sa njim bil na kavi i auto je mrak. Pogon na sva cetri kotaca, nove alu felgice bbs, ljubicasti sa nekim "efektom", lagano zatamljen, spojlercic...
Nutra sve bez koza, cak i na sicevima, muzika klimatronic...
Motor?
Motor ti je 6 cilindri oko 200 konja, napred svijetla od novijeg modela....
Cifra?
E pa sad trazi 7 al bumo ga spustili.
Jebate ja nemam ni blizu tolko.
Ma ja cu ti dat kolko ti fali, dio ces mi vratit malo po malo.
Dodju oni tamo i trgovac isto puni usi sinu o ovome o onome, auto iz austrije ma sve 5 98 proizvodnja servisna knjizica...
I dodju oni do auta a sinek veli NE!
Kak NE? jebate led... krenu ga i stari i trgovac uvjeravat al sinek veli NEEEE i gotovo.

Dali ITKO uopce vjeruje u ovakvu pricu? Ne vjerujete? E pa istina ziva se odigrala DANAS otac je bio moj a sinek sam bio ja. A zasto sam reko ne? Jer je auto JEBENI GOLF! NE NE NE NE NE i NEEEE moj prvi auto nece bit jebeni golf pa da je i od zlata. Znam, nevjerujem ni sam sebi katkad al jebiga, ja znam kakav si auto hocu ali i kakav necu. Prvi na popisu kakav necu je GOLF. Jer golf je za mene (slijedi uvreda svim vlasnicima golfa hehe) pojam prosjeka. Onog naseg jadnog hrvatskog prosjeka koji od drveta ne vidi sume, kojima je golf "zakon". Jebiga, svaki mujo iz pecenjare vozi golfa, svaki "sef" i "cajo" i kojekakvi voze golfa i to naprosto nije skupina ljudi sa kojom se zelim asocirati. Naravno, medju njima se vode bitke ciji je golf jaci i tu bi takva zivotinja sa 200 konja pobjedila al ono... boli me kurac i za njih, i birtiju i njihove golfove.

Ja si nekak sacam toyotu iz 94 nesto sportsko za upola tu cjenu, 1.6 motor ali lijepooooo i divno za sredit. A golf ce uvjek biti golf, ma koliko god da ga ides "sredjivati", a ja cu uvjek bit tvrdoglavi bik i mos me jebat (pogotovo ak si zgodna plavusa, onda se javi mejl ;)


- 18:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #