< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (21)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope

Opis bloga

~ja sam tina.imam psa capija i vrlo sam zabavna.moje zgode čitajte u mom blogu!~




capi
<
banner by Teya
"Radi dizajne,bannere i avatare."

abeceda
A-anja.klikni
B-benjamin.Dečko iz Selciju.
C-capi.Moj pas.
D-Dino moj bratić.
E-Elvira.Moja mama.
F-Frizerka.To je moje omiljeno zanimanje.
G-Gricko.Moja maca koja je odlutala.
H-Hrvatska.Moja zemlja
I-Izabel.moja najbolja frendica.
J-Jabuka.Voće volim jesti ja.
K-Kevin.Lik iz SAM U KUĆI.
L-Leon-Moj brat.
LJ-LJubav.ja sam u ljubavicerekcerekcerekcerekcerek
M-Mesić.Lik iz benda.
N-Niky..........................................
O-Odjeća.obožavam ju.
P-Ples.Plešem odkad znam za sebe.
R-Riba.Mrzim je.................
S-Stiven.cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
Š-Škola.burninmadheadbangpuknucu
T-Tina.Ja sam!!!!!!!!!!
U-Usta.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
V-Veliko nešto!?!?!?
Z-zoran.simpa jedne frendice............








MySpace Lava LampMyspace Layouts











c="0">























border="0">


Mycodesplace - the best myspace site

more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


ovo je iz jednog filmića
Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com


Gif Skulls Halloween Images

Gif Skulls Halloween Images



Gif Skulls Halloween Images

Gif Skulls Halloween Images



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Word Images

Word Images




Word Images

Word Images



Beating Red Heart Text Leter A Images

Beating Red Heart Text Leter A Images




Make a Photo Calendar at Blinkyou.com


frendice-
ja-
image hosting

image hosting


izzy-
myspace layouts

myspace layouts


naj frendica!!!!!!!!!!!!!!!
ima blog
eleonora-
myspace icons

myspace icons


boluje od dijabetesa............
sara-
myspace layouts

myspace layouts


imasmisla za oblaćenje
lana-
free file hosting

free file hosting


bledasta je!!!
stella-
image hosting

image hosting


kost i koža.
ima ih još...............
frendovi-
Marino-
Lud za igricama.................
Inaće super frend..........
Marko-
Jednih 5,6 dasaka mu fali u glavi.......
Al coooooooooool dečko...............
Domagoj-
Super je...........
Navija za Hajduk..........
Denis-
Denis,Denis???????????????????????
Sanjin-
coooool boy...............................................
Ima blog!Posjeti
Dino-
Treće koljeno.........................
i on ima blog
ima ih još puno no neda mi se nabrajati......................



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 07.07.2007.

.................treba znati...............

... Zapamti ...
1.barem dvoje ljudi na svijetu te voli
toliko da bi dali život za tebe!

2.barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na neki nači

3.ako te netko mrzi onda je to samo
zato što želi biti poput tebe!

4.tvoj osmijeh svima donosi sreću
čak i onima koji te ne vole!

5.svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi

6.nekome si čitav svijet

7.da nema tebe netko sada ne bi živio

8.ti si poseban/na i jedinstven/na

9.voli te netko za koga ne znaš da postoji

10.kada napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađe iz toga!

11.uvijek pamti komplimente koje primaš,
a zaboravi ružne primjedbe!

12.uvijek reci nekome što osjećaš za njega/nju,
ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba zna!

13.)živi se samo jednom, iskoristi život kako treba!!!!!!!!!!!!!!

13.ako imaš dobrog frenda imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobar!!

- 15:49 - Komentiraj (8) - Isprintaj - Link


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.