< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




 

Opis bloga

Ja sam gamer, a u horoskopu jarac ,sto mi ljudi cesto puta govore jer sam tvrdoglav kao i svaki drugi ^^

Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Byakuya
Chara
DsK
flareoon
Kazuya
Mercin
Viska
Zmajka

by MJNet

MJNet Gamer Dizajn

 

petak, 01.08.2008.

Tekken 5 DR online

Ovoga puta ne obećajem ništa. Očito je da se ja sad neću pisat postove i možda su se čak neki i razočarali zbog toga šta sam govorio. U svakom slučaju, evo novog posta. Zadnjih mjesec dana me opet ulovila velika zelja za Tekkenom pa sam upalio PS2 i zaigrao. Ali na PS2 mi je Tekken 5 pomalo zastario, pa sam upalio PSP i zaigrao Tekken 5 DR (Dark Ressurection). Puno mi je bolji DR od obicnog, ne samo zbog novih napada i odijela nego i zbog dva nova lika, Lili i Sergeia Dragunova. I onda odem ja na net i prčkam malo, i vidim da postoji DR online, ali samo ako imate PS3 verziju. PS3 imam, od Tekkena nis, a na PS storeu mi je malko preskup. I onda idem na youtube. To je bila loša pogreška jer sam počeo sliniti kad sam vidio kako se ljudi bore online. Nakon nekog vremena sam si zacrtao da ja to moram imati. Pa sam otišao na GP forum. Pa mi je nakon bezbroj dugačkih i ponekad zamornih moljakanja Outsider odlučio sherati.

Iako mnogi ljudi misle da je sheranje ilegalan postupak, ja čvrsto smatram da nije. Tip ti kupi igru sa svojim novcem i ti je downloadaš. To nije ilegalnost to je dobra volja onoga tko ti je odlučio kupiti. Zato ovim putem zahvaljujem Outsideru (ako ikad bude čitao ovo, a sumnjam da hoće) i upozoravam ga da mu se približavam na ljestvici ;)

Pa situacija kad uđete u online borbu ide ovako. Možete birati oćete li igrati pickup ili quick match (ima i drugih, ali rijetko funkcioniraju). Pickup match je da vam sistem nađe nekog protivnika koji istovremeno sa svoje konzole traži svog preko pickup matcha pa se borite. Nakon pobjede ili gubitka imate dvije opcije, exit ili rematch. Kad idete na quick match situacija se dijeli na sobe, slično kao na chatu. Uđete u sobu koja ima postavke koje vam najviše odgovaraju pa čekate da dođete na red za borbu. Caka je u tome da ako pobijedite, ne morate čekati red, nego se drugi bore s vama, a ako izgubite morate opet čekati ispočetka. Ovo su postavke sobi:

1. Rank match. Rank match odlučuje da li se igraju borbe na battle pointse. Nakon svake borbe dobijete ili izgubite nekoliko battle pointsa ovisno o tome jeste li pobijedili ili izgubili. Ako je rank match uključen na on, dobit/izgubit ćete ih, a ako nije nećete ih ni dobiti ni izgubiti i možete igrati bez straha gubitka. Ali battle pointsi su vrlo bitna stvar jer što ih imate više, to ćete biti veći na sveukupnoj ranking listi.

2. Flag limit. Flag limit odlučuje smiju li kažnjeni igrači ući u sobu ili ne. Postanete kažnjeni ako ste npr. izašli iz igre usred vaše borbe jer onda zbog nekog razloga, velikom broju igrača koji su bili u toj sobi dok ste se borili ode konekcija sa sobom i budu izbačeni. Jednom mi se to dogodilo, ali vas kazne samo ako se to dogodi više puta. U gotovo svim sobama je na off jer drugim igračima to rijetko smeta.

3. Voice chat. Ovo je postavka koja me jako iritira. Ako je voice chat na on to znači da je dozvoljen ulazak igračim samo ako imaju priključen PS3 headset, pa igrači za vrijeme borbe mogu međusobno pričati. Ponekad je sve osim voice chata isključeno pa oni koji su napravili sobu očito samo žele pričati s ljudima. To mi je glupo. Imaju komp i nek idu na messenger ili nešto slično. Tekken je za borenje.

4. Rounds. Označava broj rundi koji se igra u toj sobi unutar jedne borbe.

5. Max. players Maksimalni broj igrača koji mogu ući u sobu.



Rekao bih da je sad sve vrlo dobro objašnjeno. Ako netko tko pročita ovaj post ima PS3 i Tekken online, PSN ID mi je zhule.

I sada slike likova s kojima igram. Ako ikada naiđete na mene, čuvajte ih se. Bye bye ^^

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Lili. Ona je kćer najbogatijeg čovjeka u Monaku. Prije Tekkena 5 bila je žrtva otmice. Borila se svim snagama da se oslobodi, i usput ubila jednog od svojih otmičara. Tada je otkrila da ima strast za borbom. Iako joj se tata bunio što se bori, ona je koristila obiteljski privatni avion da sudjeluje u raznim turnirima diljem svijeta. Jednog dana dobila je pozivnicu za peti Iron Fist turnir i saznala je da će tamo biti i obitelj Mishima, glavni uzrok problema njenog tate. Ušla je u turnir kako bi riješila sve tatine poslovne probleme.

Nije pobijedila na 5. turniru, zato jer joj je na put stala Asuka Kazama i blago rečeno, dobrano je isprašila. Jin Kazama je pobijedio u 5. turniru i postavio glavni u mishima zaibatsuu. Mishima zaibatsu je postao samostalna zemlja i s Jinom na čelu započeo je svjetski rat. Jin je uništio skoro sve što Lilin tata posjeduje i zato je on (Lilin tata) doživio infarkt. Preživio ga je, a Lili ide u 6. Iron fist turnir kako bi se osvetila Jinu.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Anna Williams ^^. Većina ljudi zna njezinu Tekken 5 priču tako da ću je preskočiti.

Anna se osjeća grozno jer ju je njezina sestra, Nina, opet blago rečeno, dobrano isprašila. Nakon što se dogodi sve ono što sam objasnio kod Lili nakon 5. turnira Anna se želi osvetiti Nini. Ali Nina je nestala. Jednog dana, Anna otkrije da se Nina pridružila Mishima zaibatsuu i postala Jinov osobni bodyguard. Anna saznaje da je G korporacija jedina organizacija koja se može suprotstaviti Jinovoj vladavini. Anna se pridružuje G korporaciji kako bi dobila šansu za ponovnu borbu s Ninom u 6. turniru.


P.S. kako znam što se događa u Tekkenu 6, ne pitajte.



| Komentiraj ( 16 ) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>