Slikice i glazba

...ewo koliko was trenutno bulji u naš blog....website stats

Slikice



L.O.V.E
Slatko
Glitter Graphics

Butterfly Glitters


love


bad

Myspace Icons
Myspace Icons


Glazba


Free Music

Free Music



Free Music

Love

Photobucket

o meni....(ana)
volim: frendove, nogomethrvatska, rukomet,
obitelj, iskrenost, komentare...deadyesbelj
jednog malog,
ukratko sve pozitivne osobine....

ne volim:
laži, prijevareburninmad:, jedinice,
štrebere, košarku, CAJKE!!!!!!nononono

IMAM PUNO FRENDOVA. OSIM
OVIH KOJE JE NABROJALA MOJA
FRENDICA NEKI SU:
LARA
DORA
LIVIJA
PETRE (PUNO NJIH)
............
............


kiss

kaj wi mislite o ani?
dobra
ok
super
pametna
zgodna
glupa
ruzna
fuj
katastrofa
cool
  
pollcode.com free polls


ne mogu bez:
čokolade Candy

prijatelja Friends :)

mobitela friggen phone!!!!!!

kompa Dell Dim8400

televizora Photobucket



Glitter Graphics

Butterfly Glitters


....ewo malo starkica.........

all star

L♥VE - Converse All Star

CONVERSE

ConVeRse

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

.....u ovom blogu bit će .....
...nešto o školi, prijateljima i .....
...naravno ljubavi


Heart

Love

boy girl love

kiss

....malo o meni....(IVA)

volimkiss:glazbu,folklor,
high school musical2,
ples, pjesme ,sviranje,
mobitel,kompjutor,
prijatelje, nogomet ,
rukomet, odbojku,
hrvatsku repkuhrvatska,
jednog dečkabelj,
pizzu, trešnje,
hamburger,
pomfri.....

ne volim:mad
laž, nepravdu,
izdaju, školu,
neke nastavnike,
keljheadbang,
mahune,glupe ljude.....

mrzim:cajkeheadbang
madburninmad
puknuculud


magareci poljubac

...moj frendovi....yes
sretanAna
beljInes
zuboNives
kissIva
rolleyesMia
deadIvana
greedyJosipa
naughtyMartina
zujoPatricija
finoVid
thumbupFilip
smokinPetra
mahMarko
mouthwashEdi
...i mnogi...drugi..
....kisssy....

kaj vi mislite o ivi?
zgodna
dobra
supeeeeer
pametna
slatka
ok
glupa
dobra
fuj
katastrofa
  
pollcode.com free polls


.....ey people.......
...škola je gotowa.........
.........jupppppiiiiiiii.......


hahaha

kiss

volim te

Linkovi

Ivana i Josipa

Bela i Sara

Luce

Miawink

Leazujo

Vikinut

Mellyzujo

Dora thumbup


summer 08

srijeda, 04.06.2008.

...hy people...

...ja i moja bestica... nakon puno pokušaja... napravile smo blogsretan
...o meni...
ja sam Ana,a prezivam se....... idem u 6. razred...imam 12 godina...
... imam puuuuno frendova...volim pjevati i plesati...



| komentiraj! (5) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.