nedjelja, 17.06.2007.

.......štafeta......

evo primila sam štafetu i prosljeđujem je, ali prije svega niste obavezni to pisat....evo ja sam je dobila pa je prosljeđujem...pa ako neko oce......
*ZOKE
*JELENA
*CARICA
*TOWAR(hajduk - prvaci 07)
*tanna
*bartolović
*miaaa

a evo o cemu morate pisat:
mržnja, rasizam, škola, varanje(u vezi-druga prilika ili ne???), maltretiranje ljudi (jer ne razmišljaju ko ti, ili ne navijaju za isti klub, ili ne slušaju muziku ko i ti i sl.)

...evo mojih odgovora......

CAJKE
....NE, NE I NE.......tu vrstu muzike nikako ne mogu probavit i ne vidim ništa zabavno i uopće slušljivo u njima, ali ih poštujem kao nečji izbor i prihvaćam kao takve.
KO VOLI NEK IZVOLI!!!!!

OSJEĆAJI
....ko ih nema...nije čovjek...
bez njih se ne može živit.....u svakakvim stvarima nalaze se osjećaji...sam život je pun osjećaja prema svemu i svačemu.....
kad voliš pun si pozitivnih osjećaja, kad mrziš negativnih i tako to ide......oni predstavljaju našu dušu, a svi je imamo tako da.....

VEZA

...e vidiš tu ima svega...ima veza koje su pune ljubavi u kojoj je vidljiva obostrana ljubav, ali ima i veza u kojima su ljudi skupa možda zbog love, ugleda, ili eto tako da imaju za ubost svaki dan.....:))
sve u svemu...veza je nešto lipo....mislim vi to svi znate.....ako je obostrano zadovoljstvo i uživancija onda da, a ako nije onda ne!!!

BLOG
e to je nešto najbolje šta je neko izmisli.......blog meni predstavlja veliku uživanciju i da mi nije njega ne bi upoznala neke predobre ljude koje puno volim!!!!!
To je misto di se ljudi upoznavaju, pričaju o onome šta i jedni i drugi vole, l eto ima onih koji upadaju pa ti jebu sve pos pisku zbog kojekakvih razloga......ali takvi me ne diraju jer sve dok ja imam svoje blogere koje,opet napominjem, puno volim nije me briga za te debile
dragi moji puno vas volim.....pusa svima.......

HOMOSEKSUALNOST

e protiv toga nemam ništa protiv uopce, odobravam to......nemoš ti nekome branit osjećaje......ako je peder ili lezba neka...pusti ih čovječe......stalno ih jadne maltretiraju.....a ja bi bas tila imat kojeg prijatelja pedera.....cak mi se i ne gade gejici......
opet ponavljam KO VOLI NEK IZVOLI....evo onda cu i pozdravit ove KOMIŽANE PEDERE.......

eto ljudi moji......živili vi meni...iden ja sad malo se potocat u more.....caos......


- 15:04 - kOmENtaRi (29) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.