subota, 02.06.2007.

.....u boj, u boj za narod svoj......

Evo samo kratko javljanje...

ESTONIJA - HRVATSKA 0:1

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ajde Hvala Isusu jedva smo dobili...
a bogte kako sam se uznervirala......uf......pogotovo ove zadnje tri minute nadoknade...joj kako su mi tlak digli.....
Interesantni smo mi....sa jakim momčadima super igramo,a kad su u pitanju estonija ili u prijašnjem slučaju malta jedva izvlačimo bodove....
Mislim nije da nisam ponosna na ovu pobjedu...ali mogla je bit uvjerljivije jer smo bolja momčad.....
Bravo Eduardo za gol...svaka cast....NIKO Kranjčar...stvarno super odrađeno,a pogotovo ona bomga...skoro gol!!!!
Čorluka......e on je stavrno požrtvovan i opravdao je misto umisti Šimića...i tu je uvik predobri kapetan Niko Kovač...koji uvik briljira.......nema mi Kovači smo legende(heheh i ja sam Kovač).....
mislim sve u svemu jedna solidno odrađena utakmica...moglo je i bolje,a li neka....mi cemo to shvatit ko cuvanje za rusiju..:))))
NAVIJAČI BRAVO!!!!!!
osim oni glupi boysi koji su radili nerede pri utakmice!!!!!!budale jedne...ne mogu se skulirat...i oni koji su bacili dvi bengalke u teren.....koje god navijačke skupine bili....BUDALETINE JEDNE...moglo je i bez toga!!!!!

legendo....BRAVO!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

idem se sad napit vanka i pošteno proslavit........

ljubim vas svih i čujemo se......cmax

- 22:42 - kOmENtaRi (56) - PrIntAJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.