/

srijeda, 30.09.2015.

Vjerovanja

U zadnjih nekoliko mjeseci meni ili oko mene dogodile su se stvari koje zvuce suludo, a mogu se svrstati pod nazivnike "vjera". Toliko su sasave da cu ih u nastavku sto krace opisati, a ako padnete sa stolca od smijanja (ili uzasa), nije moj problem. Upozorila sam.

Situacija broj 1.
Baka cuje da se Teta bavi caranjem. Na primjer, bacila je urok na sinovljevu curu tako da oni prekinu.
Baka se zgrozi i kaze joj da kak to moze radit ljudima. Teta ju ispsuje.
S obzirom da njihov odnos stalno ide toplo-hladno, Baka se sjeti da pazljivo pregleda kucu.
Nadje neki vudu smotuljak na dnu svog ormara. Poludi.
U monologu u kojem opisuje nemili dogadjaj u roku desetak minuta dodje od izjave
"Ja ne vjerujem u to, al nemoj blizu toga, Deda"
do izjave
"Zato ja nisam spavala dobro u toj sobi vec dvije godine!"

Ne znam kako da reagiram. Ok, Teta ocito treba hobi. I da, Teta je toliko egocentricna da misli da svi oko nje trebaju zivjeti bas kako ona savjetuje. I mozda se vise ne osjeca vazno otkad su djeca otisla od kuce, ali kvragu, ovo je fakat cudno.
Pokusavam utjesiti baku. Kazem joj, i stvarno to mislim.
"Da to radi, svi bi to radili. Ima moc nad tobom samo kolko joj ti das."
Baka me ne slusa,.



Situacija 2.

Upoznam zenu, imamo zajednicki interes, uglavnom se lijepo druzimo. No u tom druzenju nesto je kopka. Nakon meditacije odluci potraziti odgovor u custom made horoskopu. Dolazi s ovim objasnjenjem:
"Mi smo bili obitelj u proslom zivotu i tada sam ti nanijela nepravdu. Daj da se probam iskupiti u ovom!"
Ja poludim od straha. Nije ni njoj lako, ali nakon nekog vremena povjeruje u to jer je po prirodi alternativka.
Volim gledati Na rubu znanosti i mastati o razni objasnjenjima za svasta, al ova ideja me fakat pocne muciti. Ne mogu ju probaviti nikako. Neko vrijeme trcimo u krug. Ja osjecam kako me ona gusi, ona se zali da meni nije stalo do nje.
Prekinemo.


Situacija br. 3
Frendica voli self-help i nakon godina našla je ono što joj savršeno odgovara- teorije o zakonu privlačenja.
Dok mi priča, slušam ju i mislim "kakve gluposti".
Misli lijepe misli i bit će ti dobro? Molim?? Nije li na sličan način Petar Pan zezao Wendynu braću?
No godinu ili dvije kasnije desi mi se ova godina, koja je teška, lagano usrana i na trenutke me izluđuje.
Treba mi odmor.
Želiš li biti zamorac mojoj prijateljici koja se školuje za life coacha? upita me netko. Treba joj praksa s pacijentima.
Life coach, kul. Eto, nisam bogata ni slavna, al imam life coacha i još je gratis.
Može, rekoh.
Već nekoliko tjedana se po sat vremena nalazimo kako bismo razmišljali pozitivno.
I dalje nisam sigurna da to s "misli lijepe misli" nije nešto najgluplje što sam čula u zadnje vrijeme, ali
nakon coachinga osjećam se bolje.

Oznake: zakon privlačnosti, čarolije, obitelj


- 10:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2015 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.