Nekad je tako teško sa curama...


Image Hosted by ImageShack.usNekad teško, nekad lako... Neke cure su jednostavno super, a druge se ljute na sitnice... A meni još naj gore kad se dvije cure svađaju oko jednog dečka, umjesto da njemu prepuste tu tešku odluku! Cure se pitaju nekad, zašto dečki tako rijetko prilaze? Znate zašto? Zato što su, prosto rečeno, neke cure toliko komplicirane da se mi dečki jednostavno bojimo priči, jer neznamo kako će reagirati... Po mom mišljenju, cure bi trebale biti malo jednostavnije... Heh, cure nekad i govore da smo djetinjasti iako imamo ovoliko godina, pa cure, to je nama u krvi, mi smo takvi, odraste ćemo i mi jednom. Ali još smiješnije su udruge koje govore šta će nama muškarci, kužite ovo, šta će nam? Ja nikad nisam rekao šta će mi cure, zato što nemogu zamisliti život bez ti lijepih stvorenja koje šetaju ulicom, a mi se okrećemo i "slinimo" haha, ja iskreno rečeno volim, ma obožavam cure... Meni su gotovo sve ljepe, ali ja više cijenim ono unutra, kakva je cura kao osoba... Jebo ti ljepotu ako je cura glupa... Zar ne? Do sad sam upoznao par odličnih cura, a i upoznao sam par koje su fizički odlične ali su ufurane, dignutog nosa... Jebo ti takvu curu! Neznam šta još da napišem, et do javljanja vaš Vikac!

Damire, ti si na redu...


13.09.2006. | 08:09 | 3 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Cure, izlasci i još mnogo toga... Svakodnevnica običnih teen agera!

Blog je zaštićen ok kopiranja, a sadržaji se i onako neće posuđivati...


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr