srijeda | 14.03.2007.

Zoofilija?



Glup post. Odmah da se opravdam.

Ali, moram podijelit s vama nesto sto me cudi! Naime, znate li po kojim keywordsima me ljudi nalaze na internetu? Ok, najvise po nicku, ali na uvjerljivom drugom mjestu je (iz meni nepoznatih razloga) zoofilija! Tako su me naime zgooglali Hrvati, Bosanci, Rusi, pa cak i Litvanci!
Halo??!

Svima vama koji ste ovdje sasvim slucajno, evo link do jednog bloga koji se bavi spomenutim. Imate cak i fotke. Zoofilija. Uzivajte.

Ostali sretnici pogodili su me sljedecim pokusajima:
* sve o zlatnim ribicama
* stalna na tom svijetu samo mjena jest
* inicijali firmi
* placebo (efekt) mislim,
itsl.

Hvala na mastovitosti! Da nije vas, ne bi bilo ni danasnjeg posta! rofl



- 10:36 - Reklamacije! (11) - (Po)Vrati! - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.