Veljača 2009 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (7)

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Malo o ja, meni, sebe, se...

Profil Saša Karasek  | Napravi svoju značku

Ime
:
Imam


Prezime:
Imam


Škola:
Eihh gdje su ti dani...

Starost:
Neki kažu puno više nego što je, ('aj nek' im bude) u rangu s Isusovim magarcem

Slušam:
Mamu, tatu... ( aha, How Yes No! )
Hip Hop i Rock - znam, znam, strašna kombinacija... Al' eto!
I naravno svoju dragu!!!!!


Status:
Sretno zauzet i oduzet

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<a href=/

border="0" /


Sretno zauzet i oduzet.
Za pogled slike u normalnoj veličini, klikni na nju.....




Kuća na moru,
skupi auto,
zlatni lanac,
...Nije da imam išta od toga,
al' dobro zvuči...


Živim u najljepšem malom gradu (tak' bar kažu)
možda je najljepši, al' definitivno je najdosadniji, najmorbidniji, i grad bez imalo budućnosti.
Grad u kojem nitko nema svoje brige pa mora brinuti o tuđem životu, svatko svakoga ocrniti, uzdizati sebe, a zapravo su svi nitko i ništa.
Jedina svijetla točka u ovom gradu je i ono malo sunca što ga obasja....


Ma za izbjegavati najbolji!!!!!

Što još reći o meni, kada sam sve tako krasno napisao, osim, da me je bolje dvaput izgubit' nego jednom naći. I da bi me svaka majka za zeta poželjela, ali njihove kćeri nikako da to shvate...

MSN:
calle-putana@hotmail.com

Provodim vrijeme;

00). Moje male odaje
01). M a t e a
02). Skanta
03). Wessco
04). Rafo & Seljo

05). Blanka
06). Tena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Jebote koliko vas ima:


powered by website analytics


Malo o horoskopu:

JOHA (18. ožujka – 14. travnja) Kelti su vjerovali da joha povezuje muške i ženske principe i pomaže stvoriti ravnotežu. Također, često su od ovog drveta izrađivali magična svirala, a jedno vrijeme bio je zločin srušiti deblo johe jer se vjerovalo da se tad duh iz debla osvećuje paljenjem kuća. Po irskoj legendi, prvi je muškarac bio stvoren od drveta johe.

Ljudi rođeni u znaku Johe su snažni, vole avanturu i spremni su sami utabati svoj put, što znači da često ostavljaju prijatelje i rodbinu iza sebe. Vole sami voditi svoje bitke i imaju hrabrosti za to. Duh im je nemiran i neumoran, a natjecanje normalna, svakodnevna pojava. Ovi ljudi ruše granice i istražuju nova prostranstva. Entuzijasti su, ali mogu biti sebični i nepromišljeni, čime si često stvaraju neprijatelje. Imaju sarkastičan smisao za humor i često će u društvu izigravati klauna. Vole preuzimati rizik, šarmantni su i nježni, pa su omiljeni u društvu. Otvoreno kažu što misle. Strastveni su i uvijek otvoreni za ljubav, pa se često vežu vrlo rano u životu.

petak, 02.05.2008.

" Prijateljstvo " & Prijateljstvo



Ponekad se zbilja znam priupitati što je «Prijateljstvo» odnosno Prijateljstvo?!
Eto pokušati ću dočarati definiciju «Prijateljstva» i Prijateljstva…
Pa da razotkrijemo i taj misterij ( Yeah Right )!

Teško je danas znati tko ti je prijatelj, jer sve se svodi na to da i od one osobe koju smatraš najboljim prijateljem ti zabije nož u leđa, i onda ga još s guštom okreće. ( I to naravno, sve nama iza leđa. ) Zar je to prijatelj?! Ne znam, zbilja, ne znam!!!!!!!!!!!!
Nego, po nekim mojim vizijama ( koje su izvučene iz praznog prostora – moje glave ) bih rekao da se «prijateljstvo» može opisati tipa ovoga.
Skupi se ekipa, pijanka, zajebancija, lud provod… -i opet sve se svodi samo na zajebanciju!
E sada, da li se može računati na te ljude? Da li od njih ikada išta možeš očekivati? Ja bih rekao da ne. Barem ja to još nisam doživio! Znači takvi ljudi «služe» samo za podizanje atmosfere i blago rečeno ispunjenje vikenda u maksimalnim granicama. Možda se pokaže pojedinac kao osoba od povjerenja i krije se pod maskom dobrog prijatelja. Ali opet kažem iza leđa te pljuje i pokušava smjestiti na sve moguće i ne moguće načine! I tako ljudi žive u zabludi jer misle i cijene ono što takva osoba daje i pruža. Dok druga strana jedva čeka podvaliti neku spačku. E sada kaže ovako; Čuvaj se «prijatelja», jer za neprijatelja znaš što misli o tebi!
Takvi zaslužuju samo jedan kompliment, pljuvanje u facu!Eto to bi po meni bilo «Prijateljstvo»………………………….


A sada evo još veće enigme, kako prepoznati pravog istinskog prijatelja??????
Khmm, khmm…
Ljudi vjeruju da pravo prijateljstvo dolazi s dugim nizom godina poznanstva. Pa zar nekoga moraš poznavati čitav život da bi mogla ta osoba steći tvoje povjerenje? A opet, nikada nikoga nećemo upoznati kako treba, jer ljudi uče cijeli život…
Nadalje, smatram da je poveznica istinskog prijateljstva otvoren i iskren odnos od samoga upoznavanja te osobe. U to vjerujem iz razloga što one osobe koje sam smatrao prijateljima su jednostavno ili odšetale iz mojeg života ili su se svim snagama potrudili uništiti prijateljstvo ali u svoju korist. Znači, iskoriste te uzmu sve što trebaju i onda mili moj, 'ko te je..!
Ali dobro i to je iskustvo više, samo to…
Ja sam uspio steći one prave prijatelje. Barem vjerujem da su pravi jer do sada je sve bilo izvanredno. I čvrsto vjerujem da će tako i dalje biti, jer za takve ljude se vrijedi boriti do zadnjeg atoma. Oni se upoznaju samo jednom u životu, takvih više nema. Jedni jedinstveni. Prijatelji dolaze i odlaze, na nama je da zadržimo one najbolje…….
Mislim da je dovoljno reći kada prijatelj uvidi nešto gdje ti može pomoći i odmah se založi za to, bez da ti to zahtijevaš od njega …
Kada shvaća da se o svemu da raspraviti i neće dozvoliti da neke sitnice naruše dotada izgrađeno. Kada se konstantno bori za tebe. Koji te jednostavno doživljava kao dio sebe, koji će ti reći sve bez obzira bilo to pozitivno ili negativno. ALI JE ISKRENO. I to je ono što se cijeni. E to je po meni prijatelj!
I za takve dajem ruku u vatru…-ma šta ruku, sebe! Vjerujem da neću ostati kratkih rukava od druge strane……….
Ja dajem 110% sebe za:

Krešo
Dario
Veselin
( 4 – Forever )

I da se ne zaboravi, ništa manje vrijednoj susjedi… ( ipak šećer na kraju )

|Komentiraj 5| Printaj| #|