*****CaJkE AnD sTuFf*****

nedjelja, 21.05.2006.

...EUROSONG....:)

HELLO!!!
....mislim stvarno!!!Nemrem vjerovat da je Finska pobijedila....ovo je tragikomična situacija:)
Ja sam u svakom slučaju bila za Harija i LEJLU:)..mislim Seve mi je bila simpa..al nije to to...
Eto...recite šta mislite:)kissss!kiss

HARI MATA HARI

LEJLA


Niz polje vjetar mirise
i bol me prati kao sjena
da l' negdje za mnom uzdises
gdje si od mene sakrivena

U kosu stavi ruzmarin
i jedan cvijet kraj sadrvana
Lejla, zar bi mogla ti
drugog voljeti

Golube, moj golube
nosi joj suze mjesto pjesme

Ako te sutra zaprose
znaj tamo necu biti ja
lako se tuge oproste
al' samo ljubav nikada
zar bi mogla ti drugog voljeti

Ref. 2x
Golube, moj golube
nosi joj suze mjesto pjesme
ja odlazim k'o da sam kriv
sto voljeh onu koju ne smijem


...za kraj jedna luda slikica:)mahmah

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 13:05 - SHOWIN' SOME LOVE (6) - PUT ON PAPER - #