*****CaJkE AnD sTuFf*****

petak, 19.05.2006.

....i like him...

Hey ljudi!!!

Joj vidla sam ga jučer...bila sam s frendicama u bircu i pojavio se...nakon tolko dugo vremena sam ga ponovo vidla..ošišao se i tak je slatki:)Gledali smo se...so cute:)cerek Ni ne znam ga...a svaki put kad ga vidim se zacrvenim ko klinka i sve mi je smiješno...baš sam ludalud...A..kad bi bar bila malo više poduzetna...ili on...jer ne znam..stalno me gleda..smješka se...wink...čudno je sve to..i ne znam opisati..ali u jedno sam sigurna..jako mi se sviđa...KISS SVIMA...

...refren pjesme ZALJUBLJENA - TINA IVANOVIĆ

Zaljubljena, zaljubljena
u tvoje usne, u pogled tvoj
mada znam da nade nema
ti nikad neces biti moj

Zaljubljena, zaljubljena
daleko si mi ko zemlja od sunca
sama u velikom gradu
jos jedna devojka ukradenog srca


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

BYE..budite mi sretno zaljubljeni i veseliyes<mah

- 11:25 - SHOWIN' SOME LOVE (19) - PUT ON PAPER - #