Star - call me what you will. - Blog.hr
Star
19.06.2012.
Da. Godinu dana. Punih. Gledam baš datum prošlog posta. I razmišljam kako ću. I što ću dalje. Zašto sam otišla. Gdje sam nestala. Ma da. Samo bubam nesnosne gluposti. Bezobrazna sam. I shvaćam koliko sam vas vukla za nos cijelo vrijeme. Ali ne samo vas, i samu sebe sam zavaravala da sve stignem. Da sam ja savršeno dijete.

Jesam. Djelomično. Možda. Jer se ne ponašam kao većina mojih suvremenika. I jer se brinem za budućnost. No, svejedno sam izgubla pojam o onome što me dovuklo do mojih ciljeva. Ljude koji su me natjerali da nastavim. Njih sam nekako zaboravila ovdje. Iako, zaista, nisam ih nikada zaboravila, ali jesam izostala sa svega ovoga. I znam da ovo nitko neće pročitati, jer dovraga - pa zadnji puta sam nešto napisala prije ravno godinu dana.

I mislim si sada, jesam li zaslužila vratiti se svima njima? Voljela bih. Znam da će me oni primiti natrag. Ali pitanje je jesam li ja to zaslužila? Jer znamo da ću ionako opet nestati.

Ma da.

| 18:57 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |

<< Arhiva >>

Image and video hosting by TinyPic
it.

I want a wand. I need a wand. Harry give me a wand.

Samo pokušavam pobjeći od stvarnosti. Hvala.

you.

Alexz. [×] Alice. [×] Ana. [×] Bells. [×] Prašnjava. [×] Supergirl. [×]

a dot.

"There's just too much that time cannot erase." - Amy Lee. ( My Immortal )

- Nedostaješ svima. Nadam se da si već dobio krila, jer anđeli poput tebe to zaslužuju...

Blog postoji od: 2. rujna, 2010.. U ovom svijetu s vama od: 18. travnja, 2008.

me.


credits

murderscene
xx