The small hours. - call me what you will. - Blog.hr
The small hours.
19.06.2011.
It took me a long time to remember.

Molim oprost. Za dane, tjedne i mjesece koji su proletjeli pred mojim umornim smeđim očima. Dogodilo se da vas se sjetim svakog dana u nekom tjednu, nad nekom od silnih gimnazijskih knjižurina i požalim što sam vas toliko lagala. Mislila sam da ću moći žonglirati sa toliko vatrenih štapova u zraku, samo mi se omakla greška u brojanju.

Spriječili su me u svemu u čemu sam toliko uživala. Nisam imala pojma što me očekuje, ali problem je bio u tome što ja želim sve. Pa tako bez učenja nije išlo, a ako sam mislila učiti, onda sam se odricala i sna i druženja s laptopom. No, sada je sve završilo. Ja sam dobila sve što sam htjela. Matematičar sam. Prošla sam s nekom peticom, ali peticom. Dobila sam nagradu za trud kroz godinu. A sada je stiglo ljeto i slobodno vrijeme.

Nadam se da vi mene niste zaboravili. No, tu sam da vas podsjetim da postojim tu negdje na nekom blogu.

| 01:15 | Komentari (4) | On/Off | Print | # |

<< Arhiva >>

Image and video hosting by TinyPic
it.

I want a wand. I need a wand. Harry give me a wand.

Samo pokušavam pobjeći od stvarnosti. Hvala.

you.

Alexz. [×] Alice. [×] Ana. [×] Bells. [×] Prašnjava. [×] Supergirl. [×]

a dot.

"There's just too much that time cannot erase." - Amy Lee. ( My Immortal )

- Nedostaješ svima. Nadam se da si već dobio krila, jer anđeli poput tebe to zaslužuju...

Blog postoji od: 2. rujna, 2010.. U ovom svijetu s vama od: 18. travnja, 2008.

me.


credits

murderscene
xx