Trbuhom za kruhom!

02.02.2009., ponedjeljak


PARATA:palacinka ili pogaca? Koga briga...
Iako svako jutro pojedem po nekoliko tih palacinki/pogacica nikad ustvari nisam razmisljao o tome kako se pripremaju. Jednostavno nije bilo vremena niti znatizelje sto je zalosno jer volim kuhati.
Mislio sam da nema neke mudrosti u nacinu pripremanja tog jela. Jucer sam prvi put zavirio u kuhinju kako bi se uvjerio o nacinu pripremanja i sastojcima potrebnih za to jelo. Moram reci da sam ostao iznenaden jer postupak nije nimalo jednostavan, barem meni.
Za 6 osoba potrebno je:
- 10g soli
- 20g secera
- 50g mlijeka u prahu (moze i obicno tekuce onda je to oko 50ml)
- 500g glatko bijelo brasno (maida)
- 50ml ulja
- 1 jaje
- Voda po potrebi

Pa postupak otprilike izgleda ovako:
1. U posudu se doda casa vode (2dcl)+casa mlijeka (ako se koristi tekuce) i u njoj se otopi sol, secer. Doda se brasno, jaje i ulje te se sve dobro promijesa. U biti zamijesi se tijesto.
2. Tijesto je potrebno pripemiti barem 1h prije pecenja, premda je najbolje kad odstoji kroz noc pa onda lijepo omeksa.
3. Nakon sto smo izmjesali sastojke i zamijesili tijesto potrebno je napraviti kugle tijesta po zelji, obicno je to kolicina koja stane u jednu saku.Svaku kuglu potrebno je dobro premazati uljem.
4. Formirane kugle tijesta ostavimo da odstoje 45 minuta, zatim ih razvaljamo.
Razvaljaj i istuci
Razvaljano tijesto potrebno je rukama podici i njim udarati o stol. Doslovce mlatiti u kruznim pokretima. To se radi da palacinka dobije na zilavosti.
5. Nakon toga prerezemo tijesto na pola i formiramo oblike kao na slici.Znaci iz jedne kugle tijesta dobijemo dvije palacinke. Jednim prstom se uhvati jedan kraj tijesta i onda se samo namota okolo. Trebalo bi izgldati ovako:
Smotaj Ovako to izgleda prije pecenja...

6. Prije pripreme se tijesto razvalja s valjkom ili istuce rucno i stavi na vrucu, nauljenu plocu. Mislim da moze i na tavi.
Gotovo spremne...

7. Nakon pecenja palacinke naslazite na hrpu i istucite tako da radite kruzne pokrete suprotno od kazaljke sata. To se radi kako bi palacinke malo omeksale.
8. Jos tople PARATA palacinke posluzite s bilo cime. Uglavnom umjesto kruha. Ja ih jedem s Nutellom.
Dobar tek

Ako itko bude uspio napraviti ovo kaj sam sad ja opisal nek mi se javi.

Pozdrav iz Omana.

Sretno



- 03:58 - Komentari (8) - Isprintaj - #

01.02.2009., nedjelja


Osobni rekord...
Srusio sam jedan svoj osobni rekord. Iako nije velika stvar mene je lijepo iznenadila. Ponekad zna biti dosadno na poslu pa si vrijeme kratim ovakvim sitncama.

Novi rekord iznosi 23192 linije i samo 49MB, s time da je to samo prva polovica podataka. Sad samo sve posloziti, provjeriti i napraviti konacnu analizu i to do 5:30. Juppppiiiii, bit ce mi zabavna noc.

Photobucket

Photobucket


Pozdrav iz Omana.
Sretno!


- 13:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.