Trbuhom za kruhom!

28.01.2009., srijeda


Kroz jedno uho 'nutra, kroz drugo van!
Kao i svako jutro otkad sam u Omanu budim se u 5. Pojedem 3 indijske palacinke, oni ih zovu parata, sad dal se tocno tako pise nisam siguran; s Nutellom koju sam donio od doma. U 5:30 sam u uredu i radim kao lud samo da bi veliki sefovi u Muscatu i Dubai-u imali sve spremno kad se pojave u svojim uredima izmedu 7:30-8:30.

I taj dan, po nicemu poseban, zapoceo sam rutinom. Dosao u ured i krenuo pripremat izvjesca. Ovaj put sam imao nesto manje posla pa sam si cak dao truda da izbacim svo smece koje obicno saljem u ured. Sav sretan krenuo sam u obilazak polja.

Kao i obicno ocekivao sam pozive cim gospoda procitaju postu i popiju kavu. Tek sto sam usao u ured, krenuli su pozivi. Nazalost sa sobom imam 3 mobitela i samo dvije ruke, a bas taj dan zvonila su sva tri.

Javim se na prvi, kad s druge strane General Manager from Dubai, ni dobro jutro, vec je monolog krenuo ovako uz upotrebu puno fuckova i slicnih rjeci koje cu izbaciti:
"Zasto niste napravili kaj vam je receno? Kaj vam nije bilo jasno kad sam zadnji put bio u posjetu? Mislim jesmo mi sposobni to napraviti ili ne? Meni je vec svega dosta!
Ja sutim i slusam, mislim si dal je tip normalan. Ni krvi ni duzan napada me ko kakvog zlocinca. Konacno on prestane vikati i ja krenem objasnjavati:" Kako bi napravili ovo sto trazite potrebno je prekinuti barem 3 operacije, a to necete?! Ako prekinem operaciju 1, postoji mogucnost da zbog toga izgubimo citav niz alatki u busotini."
On i dalje suti, a ja mu dajem podatke jedan za drugim.
Nakon mog djela on mi veli:" Kolega zao mi je. Uopce nisam razmisljao o tome." I tad poklopi.

Druga dva mobitela zvonila su non-stop. Javim se na jedan od njih, kad s druge strane superintendent iz Muscata. Scenario se ponovio i opet ja izlazim ko pobjednik, ali sad mi je vec dosta. Treci mobitel prestaane zvoniti, ocito da je prijasnji sef obavjestio tipa da je sve sredeno.

Tad pogledam mailove koje sve vise pocinjem mrziti jer mi oduzimaju puno vremena koje mogu korisnije potrositi. Nije lako odgovoriti na 50-100 mailova dnevno.
Prodem okom preko mailova i vidim svugdje isti naziv. Procitam jedan, kad tamo optuzbe da ima skrivam informacije u izvjescima. Procitam drugi, treci i svugdje isto.

Sav ljut prepravim report i posaljem svima nazad svo smece koje se nakupljalo u svako reportu iz mjeseca u mjesec.

Jos sam satima bio nervozan kako ljudi mogu biti nesposobni. Mala promjena na bolje unese takav kaos i srdzbu.

Natavno da sam posle dobio mailove isprike. Mozda je zbog vremena, padala je kisa u pustinji.

Sretno!

Pozdrav iz Omana!

- 09:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.